Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hu lå med en annen mens vi styrer, hjelp?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har funnet ei jente nå, som jeg har blitt kjempeglad i, vi hadde vel holdt på i en 3 uker da dette skjedde..

 

Historien:

Vi hadde det kjempebra, hver dag. koste oss, lo, og var ute med venner, (vi har mange fellesvenner). hun sier hun har det så bra med meg og at det er bare meg hun vil ha, osv.

 

Så kom helga, og jeg skulle ha fest hjemme. Hele kvelden så sitter hun kun på tlf, og snakker såvidt med meg.

Så plutselig sier hun at hun må reise, men kan ikke fortelle meg hvorfor, og skal fortelle meg det dagen etter. Jeg ble litt rar, fordi jeg ikke skjønte en dritt, og lot henne reise, prøvde å kysse henne, men ingen respons.

da var klokken 00:30, og resten av kvelden hørte jeg ikke en dritt..

Dagen etter fikk jeg vite at hun hadde reist opp på en fest ett annet sted, fordi hun måtte snakke ut med en gammel venn, om hvorfor vennskapet tok slutt.

Dette fortalte hun meg, hun fortalte meg også, at han hadde prøvd å kysse henne, og hun hadde sagt nei, og hun sa hun styra med meg. (han vet hvem jeg er).

Så senere hadde han visst spurt henne om hun ikke kunne sove hos han, så hadde hun sagt ja, men da må det ikke skje noe.. og så hadde han visst prøvd seg, og de hadde hatt sex.

hun påstår at hun tenkte på meg når de hadde sex, og følte det var feil og angret (bullshit).

Så sier hun til meg, unnskyld unnskyld, og at hun er såå lei seg for det som har skjedd. og at hun skjønner at det er bare meg for henne, og at det aldri skulle skjedd med han andre fyren osv.

 

Men jeg er litt usikker, burde jeg fortsette med henne, eller kan jeg noen gang stole på henne ?

 

Jeg har blitt veldig glad i jenta, og hun er hard å gi slipp på, men så skjer dette..

 

noen innspill, vær så snill? takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke påstå at 3 uker betyr så veldig mye egentlig, begrenset hvor seriøst det blir på den tiden.

 

Jeg tror du kan stole på henne i form av at hun er ærlig med deg, men det er jo bedømningskraften hennes som er en smule svak (sier ja til å sove hos en som har prøvd å kysse henne mens hun holder på med en annen..) Så det spørs om hun har lært av dette og derfor vil styre unna neste gang

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har kamerater som blånekter for å ha noe form for ansvar for troskap før man blir enige om at man er kjærester. Før man er kjærester er alt fritt villt. Det er kanskje litt strengt for meg personlig, men det setter tankene i spill. Det er umulig å prate om å være eksklusive før man blir enige om å være eksklusive! Da er man definitivt kjærester og forpliktet. Før man er forpliktet er det jo helt opp til ens eget hjerte hvorvidt man føler seg knyttet til vedkommende.

 

....så kan man diskutere om det er moralsk å holde på slik da. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Det er viktig og ikke vær i forhold før du er det.

Dere har drevet på sammen i 3 uker, og slik jeg forstår det har hun ikke lovet deg noe om og være monogam.

 

Jenter har samme sexuelle behov som gutter. Hvis de blir tiltrukket i en person er det helt naturlig og ha sex. De er absolutt ikke løs forde. Ordet løstøs som blir skrevet her ovenfor kommer av sjalusi. Sex er bra, naturlig og noe alle gjør.

 

Jeg skal selvfølgelig gi deg et par tips til den situasjonen du er i;

 

Ikke stress jenta opp, da stikker hun. Skill deg ut ved og være kul og laydback. Det jeg mener da er at du ikke må rote rundt for mye i jentas privatliv, og prøve å kontrolere henne. Da stikker hun iallefall.

 

Jenter har et stort behov for å føle seg fri. Dette er forde det er veldig mange gutter som prøver å kontrollere for mye. Dette tar vekk all tiltrekning.

 

Vær også tolmodig. Og etablere et forhold tar ofte litt tid. Man vil jo bli godt kjent med hverandre før man vet sikkert om man vil være monogam og dele livet med en partner.

 

Ditt fokus burde være på og ha dette lystbetont og morro. Det skal være hyggelig og lekent :)

 

Lykke til!

Endret av EKD
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du har blitt forrådt! Du må selv vurdere hvor stor verdi denne upålitelige kvinnen har. Men vær oppmerksom på at dette kan skje igjen i fremtiden. Det er bare du som kan ta den avgjørelsen om du vil fortsette eller ikke, ikke vi på forumet.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med det EKD sier her - men det forutsetter at du faktisk er interessert i å fortsette noe med henne. Tre uker er ikke lang tid, og såfremt dere ikke har blitt enige om å være sammen eller å gjøre forholdet ekslusivt på noe måte så har du egentlig ikke så mye du skulle ha sagt.

 

På den andre siden må jeg også innrømme at jeg sympatiserer med det du skriver, tre uker er nok tid til å bli forelsket i noen - det at hun ender opp i sengs med en annen fyr også angrer i etterkant sier muligens litt om dømmekraften hennes.

 

Tror du først må finne ut hva du vil - vil du forsøke å få til noe med henne så hører du på EKD, er du ikke fornøyd med måten hun har gått frem her så står du samtidig fritt til å hoppe over og gå videre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Takk! :) Får se hva jeg gjør :)

"forholdet" var såpass seriøst, at HUN ville leie meg i hånda, når vi gikk på byen, eller kjøpesenter, og kysset meg offentlig, la ut bilder av oss sammen på instagram osv. hun sa også før det skjedde, at hun hadde blitt veldig fort betatt av meg, og at det var meg hun ville ha, men så gjør hun noe sånt.

Syns det høres litt rart ut å reise fra meg og så ender opp med å knulle en annen, for så å komme gråtende tilbake til meg.. :)

 

Men kanskje jeg skal velge å gi henne en sjanse til å vise meg at det er meg hun vil ha.. :)

Lenke til kommentar

Er ikke verre enn å avtale eksklusivitet, hvis det faktisk er tingen. Før dette er egentlig all options on the table. Man kan selvfølgelig velge å være monogam selv om ingenting er avtalt enda fordi man føler det er riktig, men uten "eksklusivitet" så er det en grei åpning for å finne på noe med noen andre.

 

"Løstøs" er stort sett noe gutter under 20, religiøse, jomfruer og gutter som har opplevd utroskap bruker. Er for dumt og bør ekskludere de fra all forholdsrådgivning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei.

 

Det er viktig og ikke vær i forhold før du er det.

Dere har drevet på sammen i 3 uker, og slik jeg forstår det har hun ikke lovet deg noe om og være monogam.

 

Jenter har samme sexuelle behov som gutter. Hvis de blir tiltrukket i en person er det helt naturlig og ha sex. De er absolutt ikke løs forde. Ordet løstøs som blir skrevet her ovenfor kommer av sjalusi. Sex er bra, naturlig og noe alle gjør.

 

Jeg skal selvfølgelig gi deg et par tips til den situasjonen du er i;

 

Ikke stress jenta opp, da stikker hun. Skill deg ut ved og være kul og laydback. Det jeg mener da er at du ikke må rote rundt for mye i jentas privatliv, og prøve å kontrolere henne. Da stikker hun iallefall.

 

Jenter har et stort behov for å føle seg fri. Dette er forde det er veldig mange gutter som prøver å kontrollere for mye. Dette tar vekk all tiltrekning.

 

Vær også tolmodig. Og etablere et forhold tar ofte litt tid. Man vil jo bli godt kjent med hverandre før man vet sikkert om man vil være monogam og dele livet med en partner.

 

Ditt fokus burde være på og ha dette lystbetont og morro. Det skal være hyggelig og lekent :)

 

Lykke til!

 

Samme seksuelle behov som gutter, ja det har de nok - men hvorfor sa hun da nei til å kysse han? Hørtes ikke akkurat ut som at hun ble revet med av han gutten. Og hvorfor si ting som at hun egentlig tenkte på TS? Herregud, det gir da ingen mening. Han roter seg ikke bort i privatlivet hennes eller noe heller, det er hun som innvolverer han i privatlivet sitt. Her har de hatt det gøy sammen i 3 uker, og de var på samme fest - hvor hun oppførte seg rart - for så å komme gråtende tilbake.

 

Jeg sier ikke at man skal være monogam etter kun 3 uker med roting, og jeg er absolutt ingen helgen selv. Men jeg/partnerne mine lyver da ikke og oppfører seg som noen 13 år gamle drittunger når sånt skjer.

 

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men dette er ikke ei jente jeg ville samlet på. Hadde hun hatt seg med en random dude og vært ærlig og åpen om det, så null stress. Når hun derimot gjør det, sier hun tenkte på deg, "kommer gråtende tilbake" etc så sier det litt om en person.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er ikke verre enn å avtale eksklusivitet, hvis det faktisk er tingen. Før dette er egentlig all options on the table. Man kan selvfølgelig velge å være monogam selv om ingenting er avtalt enda fordi man føler det er riktig, men uten "eksklusivitet" så er det en grei åpning for å finne på noe med noen andre.

 

"Løstøs" er stort sett noe gutter under 20, religiøse, jomfruer og gutter som har opplevd utroskap bruker. Er for dumt og bør ekskludere de fra all forholdsrådgivning.

 

Dummeste jeg har hørt. At man holder seg til én av gangen er en selvfølge i alle siviliserte miljøer.

 

Og la oss ekskludere alle som har en annen mening, det blir så mye enklere da.

Endret av Brickwall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

^Hun låg med en dude hun sa nei til å kysse tidligere på kvelden pga. hun alt holdt på med en. Om ikke det er et varseltegn så vet ikke jeg hva er. Hadde hun kysset fyren med en gang fordi guess what - hun var ikke monogam og hadde ingen forpliktelser så fair enough. Da er det ingen varseltegn. Men herregud, her sier hun nei til å kysse han fordi hun føler hun har forpliktelser til en annen, så bare for å ligge med han senere på kvelden? Så komme gråtende tilbake å sa hun tenkte på han hele tiden etc?

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...