Gå til innhold

Vi relanserer dagens bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at det kommer tilbake. Vil det da være mulig etterhvert å finne igjen disse "dagens bilde" på en lettvindt måte, i en slik oversikt?

 

Jepp, det er helt klart intensjonen. Jeg har inne en bestilling på at man skal kunne filtrere på dagens bilde i bildekritikken, men det ville bli litt mer komplisert å implementere enn det vi har nå, så det vil ta litt lenger tid. Håpet er at det skal være klart før utgangen av februar.

Lenke til kommentar

Blir "dagens bilde" nødvendigvis et bilde som er lastet opp i BK etter at det foregående "dagens bilde" er lastet opp?, eller kan det tenkes at dere også går litt lenger tilbake i tid av og til?

 

I all hovedsak vil bildene bli valgt fra siste 24 timer, men vi kan godt finne på å gå lenger tilbake i tid også.

Lenke til kommentar

Vil man bli varslet dersom man skulle være så heldig å få bildet på forsida? :)

Du vil se at det er kommet en kommentar (fra Aetius) på bildet ditt i BK! :)

 

Hvis du ser på forsiden av Akam.no idag, så ser du profilering av dagens bilde. Klikk på dette så ser du kommentaren fra Aetius....

Lenke til kommentar

Vi tenker også på å kanskje vise på ett eller annet vis hva som er redaksjonens kommentar på bildet, i tilfelle det 1) er flere som kommenterer bildet (noe som helt klart en meningen å oppfordre til), 2) andre enn meg kommenterer på vegne av redaksjonen, og 3) noen ikke vet hvem jeg/redaksjonen er.

 

Nøyaktig hvordan vi skal gjøre dette er ennå ikke helt klart, men vi har det i tankene og ser på mulighetene sammen med Drift. Det viktugste er uansett at dagens bilde endelig er tilbake og har fått en løsning som gjør at det ikke krever så mye arbeid som før å opprettholde ordningen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi tenker også på å kanskje vise på ett eller annet vis hva som er redaksjonens kommentar på bildet, i tilfelle det 1) er flere som kommenterer bildet (noe som helt klart en meningen å oppfordre til), 2) andre enn meg kommenterer på vegne av redaksjonen, og 3) noen ikke vet hvem jeg/redaksjonen er.

 

Nøyaktig hvordan vi skal gjøre dette er ennå ikke helt klart, men vi har det i tankene og ser på mulighetene sammen med Drift. Det viktugste er uansett at dagens bilde endelig er tilbake og har fått en løsning som gjør at det ikke krever så mye arbeid som før å opprettholde ordningen.

Hva med å iallefall tilkjennegi ved å innlede kommentaren med f.eks. en overskrift?: DAGENS BILDE - AKAM.NO

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hvor er det blitt av "stjernen" på dagens bilde i Thumbnail-visningen på BK? Ser ut til at den forsvant for ikke så lenge siden, muligens i fob. med et nattlig stunt på servere midt i en forleden uke???
Syntes det var greit at denne stjernen dukket opp når en skummet gjennom BK-thumbnailene....
Vet jo at en har historisk oversikt under Dagens bilde-fanen og at det vises som en feed på forsiden til Akam.no den aktuelle dagen, men allikevel...... ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...