Gå til innhold

Nå kan du låse opp iPhone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPhone 5 kjører iOS 6, og mens det tidligere bare har tatt et par dager å knekke nye versjoner av iOS, har iOS 6 vist seg å være en hard nøtt. Nå er imidlertid programmet Evasi0n klar for alle enheter som kjører iOS 6.

Jailbreaken har i utgangspunkt eksistert en god stund allerede, men utviklerene ville vente til iOS 6.1 var ute, slik at Apple ikke tettet hullet som gjør jailbreaken mulig.

iOS 6.1 kom forøvrig igår\idag.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å jailbreake min nye iPod Touch. Men er veldig redd for at jailbreaken gjør at iPoden blir treigere. Noen som vet noe om det?
Den blir ikke tregere enn det du gjør den til selv. Klart den blir treg om du installerer masse drit, men det kommer ikke av jailbreaken alene.

 

Hvorfor er det en selvfølge at telefonen blir treg om du laster ned det du vil? Når iphonen er brutt ut av fengsel må den konkurrere med alle de frie telefonene, og det greier den ikke. Det eneste positive med iPhone er at det ikke er et hint av lagg men det blir det når man åpner den.

Når den er jailbreaket er det som en helt OK telefon til 6-7 tusen. Så jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å kjøpe iPhone for å jailbreake når man kan s3 eller til og med en s2

Lenke til kommentar
Hvorfor er det en selvfølge at telefonen blir treg om du laster ned det du vil?
Fordi telefoner har noe begrenset ytelse? Klart ting blir tregt om du legger til ekstra ting som må lastes, bakgrunnsprosesser som kjører etc. Minnet i mobiltelefoner er ikke det raskeste å søke gjennom heller.

 

jeg mener at alle andre telefoner greier seg bra med bakgrunnsprosesser. Det bør ikke være en selvfølge at iPhone blir treg av å kjøre de samme programmene som android.

Lenke til kommentar

Så artikkelen i ITavisen. "Dette klarer du deg ikke uten", så lista de opp alle fordelene med jailbreaka iPhone.

 

Mange av de nye kule tingene er standard i Android, og resten kan du laste ned, som du gjør der og. Så skjønner ikke hva som er poenget med en jailbreaka iPhone. Du velger det stengte alternativet og betaler mer, og med en gang du får det bruker du ulovlige metoder for å låse det opp, hvorfor ikke bare kjøpe den "låst opp"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For min del er det fordi den ikke er laget i plast, et mye mer intuitivt UI, etc. Android må vel også rootes, og andre ROMs installeres, før man får tilsvarende nytte utav det?

 

når du jailbreaker kan vi si at den kan sammenliknes med android. Så du betaler 6k for en treg andoid? jaja den har ihvertfall ikke plast.

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å jailbreake min nye iPod Touch. Men er veldig redd for at jailbreaken gjør at iPoden blir treigere. Noen som vet noe om det?
Den blir ikke tregere enn det du gjør den til selv. Klart den blir treg om du installerer masse drit, men det kommer ikke av jailbreaken alene.
Så jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å kjøpe iPhone for å jailbreake når man kan s3 eller til og med en s2

Kan jo ha noe med å gjøre at du ikke er spes. smart!? ;)

Men JEG sjønner ikke hva DU gjør inne på den diskusjonen??? :-)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
når du jailbreaker kan vi si at den kan sammenliknes med android. Så du betaler 6k for en treg andoid? jaja den har ihvertfall ikke plast.
Siden når var iPhone treg? Så lenge du ikke stapper den med bloatware er den rask og fin, mye raskere enn Android-brettet jeg har.

iPhone er aldri treg, det er det eneste positive jeg ser med iphone. MEN når du jailbreaker blir den ustabil og etterhvert treg.

 

aanseth: og der kom apple fanboyen. Du er tydelig ikke enig med meg, derfor har jeg en under middels intelligens

 

Lenke til kommentar
iPhone er aldri treg, det er det eneste positive jeg ser med iphone. MEN når du jailbreaker blir den ustabil og etterhvert treg.

Min opplevelse er at selv stock iPhone blir treg med tiden. Skjedde med min 3G før JB kom, 4 før JB kom, og nå 5 før JB kom. 5ern var ikke like sirup som 4ern, men jeg merket forskjell.
Lenke til kommentar

 

iPhone er aldri treg, det er det eneste positive jeg ser med iphone. MEN når du jailbreaker blir den ustabil og etterhvert treg.

 

aanseth: og der kom apple fanboyen. Du er tydelig ikke enig med meg, derfor har jeg en under middels intelligens

:-)

Stemmer, er ikke enig med deg, men dette er jo snakk om smak og behag. Og tviler heller ikke på at du er en intelligent person, følte bare at det passet så bra. :-)

Men som jeg skrev så forstår jeg ikke hva så mange android fans gjør inne på de fleste iOS diskusjoner. Dere føler kanskje litt usikkerhet rundt deres valg?? :-)

Men aldri forseint å bytte vet du! ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Android fans" like nok generelt ting som har med teknologi og gjøre og leser kanskje ikke kun nyheter som bare gjelder Android ... gjøre "iPhone fans" det? :hmm:

Nå er det forskjell på å lese om "ting som har med teknologi og gjøre", som er et bra argument, og å være inne på ios diskusjoner og rakke ned på de som faktisk, mot alle odds, liker Appleprodukter. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...