Gå til innhold

DayZ-utviklerne viser spillet i aksjon for første gang (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser utrolig lovende ut men det skremmer meg litt hvor mye dem har igjen. Alt av våpen og modeller lages fra scratch av igjen. Dette her kommer til å ta jævlig lang tid. Tviler det kommer ut i år ...........

 

Rocket skal til Mount Everest April - Juni og har sagt selv at han ønsker at spillet skal bli lansert før turen starter. Noe som han også betegnet som en "god indikator" på når det blir lansert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Er ikke DayZ utviklene bare en haug moddere og ikke selve Arma 3 folka? eller har jeg gått glipp av noe her?

Tror det er sånn at Rocket alltid har jobbet hos Bohemia med Arma, men han utviklet DayZ moden på fritiden og nå (eller, en stund siden da) har han fått lov til å lage det som et eget spill.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke DayZ utviklene bare en haug moddere og ikke selve Arma 3 folka? eller har jeg gått glipp av noe her?

 

Rocket jobbet hos bohemia, etter dayz store suksess har jo arma2 ligget på bestselgerlisten til steam i et halvt år så regner med de har fått tid og penger til å hyre inn flere folk for både arma3 og dayz

Lenke til kommentar

Ser utrolig lovende ut men det skremmer meg litt hvor mye dem har igjen. Alt av våpen og modeller lages fra scratch av igjen. Dette her kommer til å ta jævlig lang tid. Tviler det kommer ut i år ...........

 

han sier at det er en tidlig versjon på bloggen videoen. Leste også at di rekruterer eksterne designere for å få ferdig modellene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da er det bare å vente på Beta (eller Alpha?) :)

 

De snakka om å gjøre en Minecraft lignende ting hvor man får kjøpe det billig tidlig i prossesen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...