Gå til innhold

Her er bestselgerne fra januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rart nexus 4 ikke er mer populær enn den er egentlig, har vel noe med markedsføringa av den å gjøre..

 

Tror LG også skremmer folk.

Hadde LG hatt 1 telefon på topp 10 listen så hadde jeg begynt å lure.. Telenor selger kun to LG telefoner.

 

Du må også grave i siden for å se hva kontant prisene er.

Der kommer jo LG bra ut, men forskjellen er ikke like stor med abonnement..

Lenke til kommentar

"Mobiltelefoner fra Samsung og Apple dominerer januarsalget fullstendig, i hvert fall hvis vi kun ser på telefoner som selges via Telenors salgskanaler."Morsomt :-) Telenor har ikke januar-salg!!!

 

Da har nok du bare gått glipp av, det. Husker at iphone 5 var satt ned med halv pris.

Lenke til kommentar

rart nexus 4 ikke er mer populær enn den er egentlig, har vel noe med markedsføringa av den å gjøre..

 

Tilgjengelighet er nok en årsak. Mobilen var lenge veldig vanskelig å få tak i.

 

Personlig så er det uaktuelt å kjøpe Nexus 4/X før Play Store er tilgjengelig i Norge og prisene er justert i henhold til markedet ellers.

Lenke til kommentar

Tror LG også skremmer folk.

Hadde LG hatt 1 telefon på topp 10 listen så hadde jeg begynt å lure.. Telenor selger kun to LG telefoner.

 

Du må også grave i siden for å se hva kontant prisene er.

Der kommer jo LG bra ut, men forskjellen er ikke like stor med abonnement..

 

Var skeptisk til LG (4x) selv men kjøpte den uansett.(Kontant, 2.798,- hos Elkjøp)

Jeg dro hjem, pakket den opp og den overrasket veldig da jeg synes telefonen er langt bedre enn forventet. Kommer absolutt til å se på en LG telefon neste gang ny mobil skal kjøpes:)

Lenke til kommentar

Da har nok du bare gått glipp av, det. Husker at iphone 5 var satt ned med halv pris.

Og S3 var satt til 99 like etter nyttår og i slutten av januar. iPhone fikk 700 kroners rabatt i en uke.

Ja, skjønner jeg har gått glipp av noe. Jeg er vel ikke den største kunden hos Telenor.

 

Likevel jeg sjekket en noen telefoner på telenor.no når jeg var i kjøpemodus for noen måneder siden. Det jeg så var at telefonene (de jeg så på) lå jevnt litt over komplett.

Hvis det da er slik at S3 og iPhone er en del nedsatt på telenor.no i januar, er det ingen overraskelse vilke telefoner som selger best.

 

Da blir en slik undersøkelse som dette litt meningsløs - man kan nesten like godt spørre:"Vilke telefoner var nedsatt på telenor.no i januar"?

Lenke til kommentar
rart nexus 4 ikke er mer populær enn den er egentlig, har vel noe med markedsføringa av den å gjøre..
Tilgjengelighet er nok en årsak. Mobilen var lenge veldig vanskelig å få tak i.Personlig så er det uaktuelt å kjøpe Nexus 4/X før Play Store er tilgjengelig i Norge og prisene er justert i henhold til markedet ellers.

 

Jeg sitter med en Nexus 4 og har da absolutt tilgang til Play Store. Hva du mener om priser vet jeg ikke, men de er jo ikke spesielt anderledes enn for Apples App store f.eks.

Lenke til kommentar

Rart at folk ikke bryr seg det spøtt om design når de kjøper tlf. Samsung Galaxy III er utrolig stygg.

Nei, for meg er det LUXUS følelse å holde i en HTC One x+ !

Knallbra skjerm og raskere enn G III

Kjøper ikke noe bare fordi andre har det.

Så er det vel stort sett kids som liker den...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...