Gå til innhold

Vi minnes tiden da spill vokste seg store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah superlol! Voice acting fra første RE suger holy balls! Remake til GC er heldigvis langt bedre!

Kamek er forøvrig bossen fra SMW2. Og helt enig med Jostein: SMW er på topp 5 lista mi - plattformspillet hvor alt stemmer:)

Hadde masse blasters fra Creative - kombinasjonen het så fint "multimedia-pc" på den tiden ;)

Triks for NES og SNES som ikke vil lese spill er å fukte en trøye og presse den inn i kortleseren med et kredittkort el.

Som regel er det mye hår her så best å skrue opp og pirke litt.

Spill som virkelig tok i bruk CD formatet er GK2 og begge Phantasmagoria... var ikke så enkelt å kopiere ettersom brenner kostet fort 4k+ på den tiden...

 

"Wilderness girls" :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Under a killing Moon og Wing Commander 3 var det første eg hadde på cd-rom :)

 

F-Zero va KONGE! Tok alle bilane på Master vanskelighets grad :) Knight, Queen og King League.

 

Ingenting klare å slå Super Mario World ;)

 

Hadde også Under a Killing Moon husker jeg. For ikke å glemme Megarace, hvis noen husker det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Under a killing Moon og Wing Commander 3 var det første eg hadde på cd-rom :)F-Zero va KONGE! Tok alle bilane på Master vanskelighets grad :) Knight, Queen og King League.Ingenting klare å slå Super Mario World ;)
Hadde også Under a Killing Moon husker jeg. For ikke å glemme Megarace, hvis noen husker det. :)

 

ah, Lance Boyle i Megarace var en fargerik figur.

Lenke til kommentar

Husker min 1X Cdrom spiller, var en slik cartridge jeg matte legge cd plata I før en puttet den inn I spilleren. Var en slik bundle ifra Creative hvor det fulgte med lydkort,cdrom spiller og endel spill.

 

Husker det var med Loom og Where in the world is Carmen Sandiago.

 

Brukte nesten alle konfirmasjons pengene mine på det.... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...