Gå til innhold

Avdukes endelig PlayStation 4?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony har fokusert mer på hvordan de kan forandre spillerinteraksjon enn på å heve ytelsen betraktelig.

 

Håper bare den er mid spec- pc kraftig, at den greier 1080 p helst i 60 fps, selvom det nok blir 30 etterhvert. Uansett, dette er spennende, håper den blir avslørt. Personlig blir jeg nok ikke å kjøpe xbox p.g.a månedspris på live som jeg ikke fordrar

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med en steam tjeneste som fungerer så bra som den gjør på Pc og en hel rekke med andre alternativer på pc så har jeg vanskelig for å se hvorfor man skal kjøpe en dyr ny konsoll etter. De fleste idag har både 1 og 2 og 3 pcer stående hjemme. Og hvis streaming tjenester av spill blir vanlig så ser det noe mørkt ut for konsollene slik vi kjenner dem idag. Blir spennende å følge med fremover :)

Lenke til kommentar

Blir bra om det kjem ein ny PS-generasjon med full bakoverkompatibilitet.

Hadde vore kjekt å kunne fått spelt dei gamle spela både til PS2 og 3 uten å måtte drasse med seg ein konsoll ekstra for kvar generasjon... Det blir kritisk for min del mtp PlayStation vs Xbox

 

Håper at den blir lansert snart, så eg kanskje får tak i en før eg flytter på hybel så eg slepper å sulte meg for å få tak i den seinare :p

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med en steam tjeneste som fungerer så bra som den gjør på Pc og en hel rekke med andre alternativer på pc så har jeg vanskelig for å se hvorfor man skal kjøpe en dyr ny konsoll etter. De fleste idag har både 1 og 2 og 3 pcer stående hjemme. Og hvis streaming tjenester av spill blir vanlig så ser det noe mørkt ut for konsollene slik vi kjenner dem idag. Blir spennende å følge med fremover :)

 

Og i tillegg så kjem Valve med Piston (aka. Steam Box), og om ein der får tilgang til alle spela som ein har kjøpt til PC, så vert det ein verdig konkurrent mot Microsoft og Sony :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper bare den er mid spec- pc kraftig, at den greier 1080 p helst i 60 fps, selvom det nok blir 30 etterhvert. Uansett, dette er spennende, håper den blir avslørt. Personlig blir jeg nok ikke å kjøpe xbox p.g.a månedspris på live som jeg ikke fordrar

 

Har nok gått litt fort i svingene for oversetteren her. Det kilden sier er at de har fokusert på å heve interaksjonen I TILLEGG til å forbedre ytelsen betraktelig. Skal visst bli 10x så kraftig som ps3.

 

Edit: Dette var svar på original quoten til PcAj, som ikke kom med her.

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar

Gleder meg til 20. februar, får håpe det er lanseringen av PS4 og ikke noe annet :) Veldig spent på prisen også og hvis PS4 mest sannsyenlgig kommer nå er det nok ikke lenge til nyeste Xboxen blir lansert heller, tror jeg. Mye å glede seg til fremover da :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Gleder meg til 20. januar, får håpe det er lanseringen av PS4 og ikke noe annet :) Veldig spent på prisen også og hvis PS4 mest sannsyenlgig kommer nå er det nok ikke lenge til nyeste Xboxen blir lansert heller, tror jeg. Mye å glede seg til fremover da :)

 

Februar ja..

 

Og håper specs fra ryktet stemmer. Da blir det godt mulig kjøp. Ps3 er utdatert, og xbox er enda verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...