Gå til innhold

Sniktitt: BlackBerry Z10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte min Z10 fra UK nå nettopp!

Om et par uker, er jeg verdens lykkeligste mann!

 

Å vente på at norske leverandører skal få denne inn, blir det samme som å se på gresset gro!

 

Netcom svarte meg på henvendelsen min ista, der de sa de ikke hadde noen planer om å ta inn denne, eller noen av de nye Blackberry telefonene med det første.

 

 

Vel, ser det er en lett miks av begeistring under her, så la meg bare si, jammen godt at smaken er som baken :-)

Lenke til kommentar

Bestilte min Z10 fra UK nå nettopp! Om et par uker, er jeg verdens lykkeligste mann!Å vente på at norske leverandører skal få denne inn, blir det samme som å se på gresset gro! Netcom svarte meg på henvendelsen min ista, der de sa de ikke hadde noen planer om å ta inn denne, eller noen av de nye Blackberry telefonene med det første. Vel, ser det er en lett miks av begeistring under her, så la meg bare si, jammen godt at smaken er som baken :-)

 

Nettbutikk eller på en annen måte?

Lenke til kommentar

Synes telefonen så fin ut jeg. Er da ikke noe mindre skjerm i forhold til telefon størrelsen en samtlige av apples iphone i hvertfall.

Bare se på bildet av de forskjellige telefonen. Det eneste som er litt synd er at det er lite batteri. Etter jeg har brukt min Razr Maxx i et halvt år vill jeg aldri tenke tanken på noe annen mobil som ikke har tilsvarende batteri. Kan bruke den masse også så lader jeg den bare hver Mandag.

Endret av mr.lysgaard
Lenke til kommentar

Jeg tror den nye Blackberry'en kommer til å bli en suksess. Den nye OS og selve telefonen er er ganske innovativt. Jeg tror de største konkurrentene kommer til å bli Sony Xperia V, iphone 5, og Nokia Lumia 920

 

storste konkurrenten fra sony er neppe V men Z og ZL. Har du sett bilde av ZL? Kommer bli tofft for Blackberry..

Lenke til kommentar
Bestilte min Z10 fra UK nå nettopp! Om et par uker, er jeg verdens lykkeligste mann!Å vente på at norske leverandører skal få denne inn, blir det samme som å se på gresset gro! Netcom svarte meg på henvendelsen min ista, der de sa de ikke hadde noen planer om å ta inn denne, eller noen av de nye Blackberry telefonene med det første. Vel, ser det er en lett miks av begeistring under her, så la meg bare si, jammen godt at smaken er som baken :-)
Nettbutikk eller på en annen måte?

 

Bestilte på Carphone Warehouse via Foreward2me.com :-)

Lenke til kommentar

Havardu: Det har du jaggu rett i. Fikk det for meg at det dreide seg om utgaven med Adreno 320, som er del av Pro-serien, selv om den bare har to kjerner. For ordens skyld var også antall kjerner feil i faktaboksen. Gikk visst litt fort da den ble lagt inn. Rettet nå. Takk for at du følger med :)

Lenke til kommentar

Fornuftig skjermstørrelse, men burde hatt utslidbart QWERTY-tastatur. Dessuten ser det ut som om kameraet er av elendig kvalitet. Ellers synes jeg at Q10 høres mye mer spennede ut.

 

Kameraet tror jeg er en softwareting som kommer til å bli rettet på (uten å være helt sikker i min sak). Når det gjelder tastatur så tror jeg du må ta en kikk på nettet ( www.crackberry.com ) å se hva de har gjort. Det er ikke en touch telefon som er i nærheten en gang. Helt rå løsning!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...