Gå til innhold

Grand Theft Auto V kommer i september (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de først utsetter spillet såpass lenge, burde de ventet helt til neste generasjon. Vil være utdatert på konsoll i løpet av få måneder om det kommer til PS3/X360.

 

La de polere på spillet sitt. Det er bare bra.

 

September er heller ikke så veldig lenge til. Jeg hadde forventet meg et enda senere slipp.

 

Uansett så venter jeg på PC-versjonen, så jeg forventer ingenting før våren 2014.

Dette er ganske sikkert en bevisst del av markedsføringen. Nå er ikke jeg veldig glad i disse spillene, men det er litt dårlig gjort å lure fansen sin på denne måten. Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Ja ja, da får jeg kjøpe meg en XBOX 360 og koble til mus og tastatur. Gleder meg.

 

Ikke særlig smart å kjøpe en Xbox 360 nå som neste generasjons konsoller kommer i år. Jeg venter tillitt og kjøper meg en Xbox 720.

Lenke til kommentar

du får kjøpt 360'n til ca 1500kr nå. har sett den på komplett med 2 spill til 1500 minst to ganger sia jul.

 

jeg vil ikke si at det er veldig dyrt. og det er mange andre gode spill å spille på xboxen også, ikke bare gta.

 

Jeg har allerede Xbox 360. Men jeg venter heller til PC-versjonen kommer. Jeg foretrekker GTA på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...