Gå til innhold

– Simuleringen i nye SimCity ble for omfattende (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått Beta nøkkel fra EA games, men får ikke startet spillet. Serveren er utilgjengelig :(

 

Betaen er over dessverre.

 

Testet det bare såvidt selv og ble ikke akkurat mektig imponert. Føltes som det var fokus på små tettstrøk framfor massive byer som i tidligere spill. Anbefaler også å ikke spille tutorial hvis man har lite tålmodighet, var skikkelig tvangstrøye-opplevelse :p

Lenke til kommentar

Blir det kjøp per plattform, eller får man (digital?) tilgang til OSX-versjonen ved kjøp av Windows-versjonen (og omvendt)?

Det kommer nok på Steam, evt Origin, da holder det med 1 gangs betaling. :)

 

I det nye SimCity, kan man da bygge opp en by uten alle disse "naturkatastrofene" ? :p synes de ødlegger spillgleden.. :D

Lenke til kommentar
Blir det kjøp per plattform, eller får man (digital?) tilgang til OSX-versjonen ved kjøp av Windows-versjonen (og omvendt)?
Det kommer nok på Steam, evt Origin, da holder det med 1 gangs betaling. :)I det nye SimCity, kan man da bygge opp en by uten alle disse "naturkatastrofene" ? :p synes de ødlegger spillgleden.. :D

 

 

Du mener vel, "Det kommer på Origin (EA game), og kanskje en dag på Steam."

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke var til beta weekend som var forrige helg?Gleder meg til dette spillet, men syntes Deluxe utgaven, og den normale forøvrig har temmelig stiv pris til å være en digital distribusjon via Origin.

 

Jeg var heldig og pre-ordret på GreenManGaming på en kampanje de hadde som ga deg 20(?)% rabatt på alle pre-orders.

Sim City kom vel på rundt 300kr

Lenke til kommentar

Det er ikke skjermkortet som gjør at det settes begrensninger i spillet, men CPU/RAM-konfigurasjoner i de millioner hjem.

 

Er ganske sikker på at de kunne hade store byer med i spillet, i tillegg til ekstra store, hvis de ville.

 

Dette handler kun om penger, altså selge store byer i dlc. En skam.

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at de kunne hade store byer med i spillet, i tillegg til ekstra store, hvis de ville.

 

Dette handler kun om penger, altså selge store byer i dlc. En skam.

 

Vi får se. Jeg tror nok de hadde sendt ut spillet med større byer og regioner dersom det var praktisk per idag, men når man jobber mot klokka og skjema som EA har satt er det ikke alltid så lett. Jeg tror også dette vil komme som DLC. Eventuelt i en utvidelsespakke. Det blir i så fall første gang jeg kjøper noe DLC i noe spill, ever. Eventuelt kommer det kanskje i en utvidelse.

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar
Er ganske sikker på at de kunne hade store byer med i spillet, i tillegg til ekstra store, hvis de ville.Dette handler kun om penger, altså selge store byer i dlc. En skam.
Vi får se. Jeg tror nok de hadde sendt ut spillet med større byer og regioner dersom det var praktisk per idag, men når man jobber mot klokka og skjema som EA har satt er det ikke alltid så lett. Jeg tror også dette vil komme som DLC. Eventuelt i en utvidelsespakke. Det blir i så fall første gang jeg kjøper noe DLC i noe spill, ever. Eventuelt kommer det kanskje i en utvidelse.

 

Det som er praktisk, er å tjene 700 kr per person som kjøper spillet. 400 + 300.

 

Blir forbanna av sånt hær fordi de skylder på at maskinvaren ikke klarer det, noe som er komplett bullshit. I tillegg sier de etterpå at større byer kan hende kommer i en tilleggspakke. Spillet ser bra ut men svarten til melking skal man lete lenge etter. Blir som battlefield 3 detta her med "største map noensinne i bf3". Også kommer den i dlcen,

 

Til tl:dr; http://sc2013thedeception.blogspot.no/2012/08/tile-size-2-km-x-2-km-continues-in.html

 

Gi oss ordentlige spill som utnytter maskinvaren vi har. Dette gjelder forøvrig crysis, battlefield, sim city, cod, og selvfølgelig dead space.

 

Nok ned-dumming, kan utviklere begynne å lage avanserte spill igjen snart? Det er en grunn til at kickstarter er blitt så populært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...