Gå til innhold

Her er de to nye BlackBerry-telefonene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener at de har laget en ALLLLLT for liten skjerm i forhold til telefonen. Det ødelegger også litt for utseendet.

Jeg tror fint de kunne ha utnyttet hele overflaten til skjerm slik at den gikk ut i kantene. Men fortsatt beholdt kanten i topp og bunn. Jeg synes det virker som et knall operativsystem, men selve telefonen ødelegger gløden for min del. Skulle gjerne sett at batteriet var større og at skjermen fylte mer av telefonen.

Det blir veldig mye "telefon" og lite skjerm.

 

Jeg vet at dette er en smakssak, og noen liker gjerne store telefoner med liten skjerm. Men dette var i alle fall et synspunkt fra mitt ståsted.

Lenke til kommentar

Skal visstnok Være samme batteri på z10 og dev alpha og min erfaring er at batteri ikke er noe problem og jeg har aldri hatt utfordring med noen BlackBerry noen sinne. Har brukt Dev Alpha som business telefon I flere dager, brukt streaming av musikk, business mail, twitter, spill, stocks apper, Internett, telefon, sms og alt virker overraskende bra, veldig bra lyd, få brudd I samtaler og god batterikapasitet.

 

Det kommer seks til åtte nye devicer I år. Z10 kan omtales som kjedelig designmessig men det spiller ingen rolle. Er mer opptatt av produktivitet og her har og er fortsatt BlackBerry best derfor skal jeg ha Z10 Og Q10. Før med BES kunne man kun ha en device aktivert av gangen, nå har både Dev Alpha og Playbook aktivert mot job mail vha Exchange og kan fint koble opp Z10 og Q10 med mindre administrator bestemmer noe annet.

 

Multitasking I BB10 overgår alle mobile OSER. QNX er kraftig og har alle muligheter for videreutvikling.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...