Gå til innhold

Kommer annen generasjon Nexus 7 i mai?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, Google! Ikke gjør det enda! Har jo nettopp kjøpt meg Nexus 7 32GB!

 

Jeg også, men hvem bryr seg? Det er jo ikke som om nexusen du har blir noe dårligere av at noen andre kjøper en med bedre skjerm, er det? Dessuten virker 1080p for alt under 10 tommer litt overkill. Vil heller at de konsentrerer seg om å øke oppløsningen på laptoper som i dag sitter med 1366x768...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja men oppløsningen på windows laptoper er noe annet enn på disse nettbrettene. Har en 13" 9 serie laptop med 1600x900 og det er mer en nok oppløsning for mine øyne. Hadde jo ikke hatt sjanse til å se noenting med 1920x1080 f.eks.

 

Har siklet lenge på en Nexus 7 da det er en perfekt formfaktor til å dra med seg rundt. Har en iPad 3 som jeg er stor fornøyd med, men den brukes kun hjemme. Med en oppdatert skjerm og bedre specs blir nok dette et umiddelbart kjøp.

Lenke til kommentar

amobil, kan dere sjekke om google har planer om å noen gang selge maskinvare direkte til nordmenn via google play? De gjør jo det i en del andre europeiske land. Veiledende pris i usa pluss 25% mva. gir følgende priser:

Nexus 7 16GB: knapt 1100kr.

Nexus 10 16GB: knapt 2200kr.

Nexus 10 koster jo det samme som iPad4 her til lands, så dette lukter råttent.

Lenke til kommentar

Jeg også, men hvem bryr seg? Det er jo ikke som om nexusen du har blir noe dårligere av at noen andre kjøper en med bedre skjerm, er det? Dessuten virker 1080p for alt under 10 tommer litt overkill. Vil heller at de konsentrerer seg om å øke oppløsningen på laptoper som i dag sitter med 1366x768...

 

Jeg tenkte jo heller på at hvis jeg ventet litt, så ville jeg kunne kjøpe en oppgradert versjon av et helt fantastisk nettbrett! Nevnte jeg at Nexusen min var fantastisk?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...