Gå til innhold

Nå kan du teste Crysis 3 (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg liker det.

 

Nå likte jeg også flerspillerdelen i Crysis 2, men det ser ut som om at de har lært av feilene sine ifra forrige spill.

 

Nå ser det, og føles det virkelig ut som et skikkelig PC spill, iallfall ved første øyekast. Skal spille det litt mer og se om jeg endrer mening etterhvert.

 

Førsteintrykket er positivt i det minste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes gameplayet angående sikting osv var like dårlig som toeren. Denne gangen skipper jeg Crysis. Orker ikke å gjøre samme feil to ganger.

 

Mens dem som spiller 3eren så går jeg tilbake til røttene og spiller eneren som er den beste Crysis'en :)

Der er det ingen problem med skytinga, aim down the sight osv. Samtidig så ser Crysis 1 bedre ut en 2eren og 3eren!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Sikkert fint om det mulig å fjerne moviegrain på noen måte (konsollkommando?), ser ut som det er dårlig kontakt i skjermkabelen når man spiller. Orka 2 min så skrudde jeg av..fløyt som smør på høyeste settings med 2x gtx 680 da, men bra ser det ikke ut med moviegrain

Lenke til kommentar

Synes det er ganske gøy jeg. Nå har jeg så si ikke prøvd MP delen i Crysis 1 og 2 i det hele tatt, så vet ikke hvor stor likheten er. Men regner med ingen her har testet SP delen enda? Så hva med å avvente og se før man eventuelt slakter? :)

 

Crysis 1 for min del, synes jeg at singleplayer delen var best. Multiplayer ble jeg fort lei.

Crysis 2 var drit kjedelig singleplayer og multiplayer.

At Crysis 3 har kjedelig mulitplayer kommer ikke som noe sjokk.

Så håper de lærte av Crysis 2 og gir oss denne gang sandbox feelingen 1'ern hadde. Samt at man kan ødelegge mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...