Gå til innhold

Desse spela gler vi oss til i februar (PS3, WiiU, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk Ni No Kuni i går. Spaceworld sendte ut litt tidlig ja :D

Spillet er virkelig helt fantastisk! Jeg nyter hvert sekund i det spillet.

 

Eller så skal jeg teste ut Aliens Colonial Marines, og Dead Space 3. Rayman Legends er nok også veldig bra, men må skaffe meg en Wii U først.

Lenke til kommentar

Fikk Ni No Kuni i går. Spaceworld sendte ut litt tidlig ja :DSpillet er virkelig helt fantastisk! Jeg nyter hvert sekund i det spillet.Eller så skal jeg teste ut Aliens Colonial Marines, og Dead Space 3. Rayman Legends er nok også veldig bra, men må skaffe meg en Wii U først.

 

Hei jeg har også kjøpt Ni no kuni (wizards edition) fra Spaceworld, og det har ikke kommet ennå. Så jeg lurte på om du fikk med forhåndsbestilings bonus?

Lenke til kommentar
Fikk Ni No Kuni i går. Spaceworld sendte ut litt tidlig ja :DSpillet er virkelig helt fantastisk! Jeg nyter hvert sekund i det spillet.Eller så skal jeg teste ut Aliens Colonial Marines, og Dead Space 3. Rayman Legends er nok også veldig bra, men må skaffe meg en Wii U først.
Hei jeg har også kjøpt Ni no kuni (wizards edition) fra Spaceworld, og det har ikke kommet ennå. Så jeg lurte på om du fikk med forhåndsbestilings bonus?

 

Jeg kjøpte også Wizard's edition. Hva slags bonus er det da? Jeg har ikke fått noe i hvert fall. Hvis du tenker på DLC, så er dette noe som følger med i Wizard's edition (sammen med Drippy figur, og en awesome spellbook som den i spillet)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...