Gå til innhold

Dette er mus og tastatur i ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, dette kunne jo vær nyttig å hatt. Bra at den ikke brukes som en vanlig mus, da hadde den vært for flat. Har lyst på en slik til telefonen, og som jeg også kan bruke på PC-er. Hater å skrive SMS på den unøyaktige berøringsskjermen, trykker ofte feil!

 

Men så spørs det hvor nøyaktig dette er.

 

250 NOK er heller ikke det verste. Men har dette positiv eller negativ betydning i praksis? Er det til tross for prisen et godt produkt, eller har de spart inn på komponenter?

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Dette er jo GAMMELT nytt. Er vel ca 4 år siden jeg kjøpte "CIDEKO WIRELESS AIR GYRO KEYBOARD". Som har fungert helt perfekt for meg disse årene.

Dere henger vel litt etter med å skrive om dette nå, som om det er noe helt nytt som er kommet på markedet..........

Hva i all verden har det du at har kjøpt et helt annet produkt for fire år siden med denne saken å gjøre? Virker som om du henger litt etter.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte akkurat denne:http://www.aliexpress.com/snapshot/212449767.htmlDen fungerer utmerket og til under 200 (slipper toll)I tillegg har den universal fjernkontroll til tv og dvd og laserpeker ;)

 

Ai ai! Har sett litt på den, men kom aldri lengre enn å sjekke ebay/amazon. Der skulle alle ha en liten formue i frakt om de i det heletatt sendte til Norge. Tommel opp til deg.

Lenke til kommentar

Vel, jeg har brukt Cideko Air Keyboard til min HTPC, som er forsåvidt det samme som denne, bare litt større. Fungerer helt ok, musien er tungvint å bruke. Har ikke testet ett eneste Air mus som er god i lengden.

 

Skal jeg gjøre ting på min HTPC som krever noen 100 tegn på tastaturet samt 100 museklikk bruker jeg Teamviewer. Men til småsurfing samt små navigering så er ett Air keyboard/mouse suverent.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...