Gå til innhold

? Hvilken er vakrest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke Iphone 5 er spesielt pen og selv om de kunne gjort skjermen på BB større (eller utnyttet plassen bedre om du vil) synes jeg fortsatt den ser best ut. Gleder meg til jeg får kjøpt den :D

Har lagt ved en video nedenfor som kjører noen sammenligninger mellom begge mobiler. Snakker ikke Engelsk, men står tekst nede på bildet som forklarer hva han snakker om.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UK0hWJEr874

 

EDIT:

iPhone er den peneste telefonen du får for penger idag. Om du ikke synes det så kan du skrive at du selv ikke synes det. Men mange andre er enig i det artikkelen sier.

 

Troll incoming!!!111 :ph34r:

Endret av Bilael
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Selv om jeg ikke liker (egentlig kan jeg ikke fordra) Apple produkter så må jeg si at den ser ut som den av disse to med høyest kvalitet. Om det kommer til design og programvare (Iallefall slikt det ser ut) så er BlackBerry Z10 finere/bedre. Det eneste med BlackBerry OS 10 er at apputvalget ikke kan måles med Android eller iOS, her er Windows Phone (8) den største konkurrenten.

Lenke til kommentar

1324312308_265259429_1-Pictures-of--Sony-Ericsson-G900.jpg

 

Jeg hadde denne en gang i tiden, og selv om det kanskje er litt vanskelig å se det minner den meg ganske mye om iPhone 4 (og fremover) bortsett fra det med skjermen (og knappene :) ). Men det iPhonen mangler er den ruglete kantlinja som gjorde den veldig god å holde.

Ellers så er jeg enig med de som liker designet på iPhone, men det hindrer jo ikke BB å se bra ut. Og egentlig så så jo iPhone 4 bedre ut en dagens modell.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke liker (egentlig kan jeg ikke fordra) Apple produkter så må jeg si at den ser ut som den av disse to med høyest kvalitet. Om det kommer til design og programvare (Iallefall slikt det ser ut) så er BlackBerry Z10 finere/bedre. Det eneste med BlackBerry OS 10 er at apputvalget ikke kan måles med Android eller iOS, her er Windows Phone (8) den største konkurrenten.

 

Vel, BB10 er et flunkende nytt OS, som kan skilte med 70k apps ved lansering.. det skrives også om tall over 100k, uten at jeg kan finne bekreftelse på dette.

Enda flere avventer godkjenning av RIM i de kommende ukene.

 

For et par uker siden, arrangerte RIM et event (Port-a-ton) for å oppmuntre Android utviklere til å 'Porte' appene sine over til BB10 - 15000 Applikasjoner ble 'portet' innen 38 timer...

Det sier litt om interessen!

 

Om du vil vite litt om hvor dedikerte RIM har vært i forhold til utviklere det siste året, kan du lese her: http://www.wired.com/gadgetlab/2013/01/bb10-apps/

 

Det kan hende du blir overrasket :-)

 

Det som kan bli spennende å se, er om de har tenkt å fortsette med BIS. Det kan bli et problem rent økonomisk for RIM om de fjerner denne, siden mye av inntektene kommer fra nettopp denne (80mill. abonnementer).

 

Uansett, jeg kommer til å anskaffe både Z10 og N10 iløpet av de kommende månedene... BIS eller ikke BIS!

Håper bare Netcom/Telenor viser interesse...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Vel, BB10 er et flunkende nytt OS, som kan skilte med 70k apps ved lansering.. det skrives også om tall over 100k, uten at jeg kan finne bekreftelse på dette.Enda flere avventer godkjenning av RIM i de kommende ukene. For et par uker siden, arrangerte RIM et event (Port-a-ton) for å oppmuntre Android utviklere til å 'Porte' appene sine over til BB10 - 15000 Applikasjoner ble 'portet' innen 38 timer...Det sier litt om interessen! Om du vil vite litt om hvor dedikerte RIM har vært i forhold til utviklere det siste året, kan du lese her: http://www.wired.com/gadgetlab/2013/01/bb10-apps/Det kan hende du blir overrasket :-)Det som kan bli spennende å se, er om de har tenkt å fortsette med BIS. Det kan bli et problem rent økonomisk for RIM om de fjerner denne, siden mye av inntektene kommer fra nettopp denne (80mill. abonnementer).Uansett, jeg kommer til å anskaffe både Z10 og N10 iløpet av de kommende månedene... BIS eller ikke BIS!Håper bare Netcom/Telenor viser interesse...

 

Jeg vet om det med Appene, Wndows Phone har litt over 100'000 apper og det er som sagt en større konkurranse mellom Microsoft og RIM nå. Jeg vil gjerne se at både BlackBerry OS 10 og Windows Phone 8 får vokse men både Android og (dessverre) iOS har et godt grep om dagens marked.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...