Gå til innhold

? Ikke uvanlig å overbetale 20-30 prosent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viser til reklamen ovenfor, hvor de påstår at folk overbetaler 20-30%.

Jeg overbetaler veldig sjeldent, kun hvis det er automat hvor man ikke kan dra kortet når man parkerer og når man kommer tilbake til bilen.

Jeg vurderte denne appen, men å overbetale 15% uten grunn gidder jeg ikke. Når appen får "finn min bil" funksjon, kan det være noe å tenke på.

Et annet problem er hvis telefonen går tom for strøm mens man står parkert. Hvordan løser man dette? Dette er en høyst reell problemstilling blandt aktive smarttelefonbrukere (som denne appen er beregnet for).

 

Lenke til kommentar

Viser til reklamen ovenfor, hvor de påstår at folk overbetaler 20-30%.Jeg overbetaler veldig sjeldent, kun hvis det er automat hvor man ikke kan dra kortet når man parkerer og når man kommer tilbake til bilen.Jeg vurderte denne appen, men å overbetale 15% uten grunn gidder jeg ikke. Når appen får "finn min bil" funksjon, kan det være noe å tenke på.Et annet problem er hvis telefonen går tom for strøm mens man står parkert. Hvordan løser man dette? Dette er en høyst reell problemstilling blandt aktive smarttelefonbrukere (som denne appen er beregnet for).

 

Hei Stitch626, tomt batteri er naturligvis en problemstilling som kan oppstå. Dette kan likevel håndteres siden EasyPark har åpen kundeservice mellom 08-19 (09-15 i helgene) som kan hjelpe med å avslutte parkeringen. Dersom du skulle oppleve å gå tom for strøm, og ikke ha mulighet til å kontakte kundeservice gjennom å låne en telefon, betaler du uansett ikke mer enn forhåndssatt tid. I et slikt tilfelle unngår du ikke overbetaling, men det er ikke ofte vi opplever at kunder tar kontakt pga dette. Mvh Christian

Lenke til kommentar

Jeg bruker EasyPark hele tiden; det er genialt. Lett verdt en tyggispakke i måneden (eller hva det nå koster å ha abonnement).

 

Det eneste som er negativt er at det er få plasser i Stavanger sentrum en kan bruke det; da Stavanger stort sett har parkeringshus med bom. Men dette er jo ikke EasyPark sitt problem, strengt tatt.

Lenke til kommentar

Jeg bruker EasyPark hele tiden; det er genialt. Lett verdt en tyggispakke i måneden (eller hva det nå koster å ha abonnement).Det eneste som er negativt er at det er få plasser i Stavanger sentrum en kan bruke det; da Stavanger stort sett har parkeringshus med bom. Men dette er jo ikke EasyPark sitt problem, strengt tatt.

 

Hei Henrikwl! EasyPark jobber med løsning for parkeringshus med bom. Dette er ikke enkelt siden ulike operatører benytter ulike bom-løsninger, men målet er å ha en løsning klar i løpet av første halvår. Mvh Christian

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...