Gå til innhold

Ingen debatt med Hells Angels


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli artig å se bildene i utstillingen, men synes det er helt greit at "det andre" uteblir....

 

PS!

"Just for the record":

Arnstein Nilsen er forøvrig politimester i Nordmøre og Romsdal politidistrikt (Politidistriktet ledes fra Kristiansund og omfatter kommunene i Nordmøre og Romsdal, unntatt Vestnes).

Lenke til kommentar

Så her feiget de ut :) litt sånt småfjortis å skjule seg bak telefon intervjuer og tastaturet...

Bare det at Hells Agels kan komme på døra til de som snakker stygt om dem, og gjør permanent skade.

 

Jeg er klar over at gjenger og kriminelle gjenger er uunngåelig, men det begynner å bli slik at man kan ikke påpeke problematikken med slike grupper uten å sette segselv og familien i fare. Som er synd for man bør ikke leve i frykt, i et land som Norge.

 

-frank

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bare det at Hells Agels kan komme på døra til de som snakker stygt om dem, og gjør permanent skade.

 

Jeg er klar over at gjenger og kriminelle gjenger er uunngåelig, men det begynner å bli slik at man kan ikke påpeke problematikken med slike grupper uten å sette segselv og familien i fare. Som er synd for man bør ikke leve i frykt, i et land som Norge.

 

-frank

 

Så hvordan får man da til å lage dokumentarer om de kriminelle som går f.eks. på Discovery/NG?.. Debatt og diskusjon er ikke politi avhør og bør helst ikke være stigmatiserende i utsynspunktet. Her var det unik mulighet til å sette bildene i sammenheng med historien de kunne fortelle.

 

Det er et forsøk om å forstå hvordan de tenker og hvordan de lever. I dagens verden tror jeg faktisk det å ta det face-to-face er betydelig tryggere enn å drive nett-debatt...

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...