Gå til innhold

Sommerjobb i DNB


Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å søke sommerjobb hos DNB. Er det noen som har erfaring med hva slags type arbeid man blir tilbudt? Det er ikke snakk om internship. Jeg går førsteåret som økonomistudent. Er det hovedsakelig snakk om kundebehandling, eller er det andre aktuelle stillinger? Noen som har noen erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå jobber ikke jeg i DNB, men jeg regner med at du da blir satt til enten kasse, informasjonsskranke eller kundesenter; litt avhengig av dine ferdigheter og hvor du bor.

 

Jeg anbefaler at du tar med deg CV og oppsøker de direkte. Da er du i forkant av søknadsmassen samt at det viser litt guts :)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler at du tar med deg CV og oppsøker de direkte. Da er du i forkant av søknadsmassen samt at det viser litt guts :)

 

Når du søker sommerjobb i DNB er det den overordnede HR avdelingen som velger ut kandidatene som blir sendt til intervju hos de ulike filialene/kontorene. Så det hjelper generellt lite å oppsøke enkelte kontorer for å få et fortrinn i søknadsprosessen. Om du faktisk blir innkalt til intervju på det kontoret du har oppsøkt er det jo selvfølgelig en mulighet at det kan telle positivt inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...