Gå til innhold

Samsung lanserer ny, vanntett tøffing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye større og tyngre enn Defy+, men har nytt OS + bedre kamera bak, et kamera foran og dual core + 1GB ram i stedet for single core + 512MB. Skulle heller ha sett en Defy+ oppfølger, Motorola har vist at de kan lage små telefoner med store skjermer.

 

Heimdall: første prising ligger på 2300kr: http://www.prisjakt....t.php?p=1627639

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Har xcover 1 som jobbtelefon.Fungerer bra som jobbtelefon. Er mye ute i vær og vind på jobb og da passer denne perfekt. På jobb skal den jo bare ringes med stort sett. har bare noen få apps på telefonen. unit converter og noen andre kjekkt å ha apps til jobb bruk.

Perfekt til slikt bruk og relativ billig telefon.

 

man trenger ikke quad core 5" telefon for å ringe og sende meldinger. og man trenger ikke være redd for litt vær og vind med xcover.

 

Til avansert bruk har jeg en nexus som privat telefon, den gjør alt annet som xcover ikke kan.

 

Kunne godt tenkt meg xcover2 som min neste arbeidstelefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

2195,- i skrivende stund hos elkjøp. Om et par uker når hypen har roet seg blir det nok kjøp.

 

Forøvrig er denne en vinner for meg. Forløperen (som jeg har hatt i 1.5 år nå) led fryktelig av svak prosessor og et ALVORLIG begrenset intern-minne (50 mb ledig etter system-apper lot deg installere 2-3 apps så var det fullt. Ikke alt går å installere på kortet). På alle andre punkter var den god som gull, antenne, batteri, touchscreen, robust som F**. Har faktisk lagt den igjen i badstue, mistet den fra 5 meter ned på asfalt, og lagt den i øl'en min opptil flere ganger.

 

Nå som den har fått Jellybean, større skjerm, 4 gb internt og dual-core? SOLGT!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...