Gå til innhold

Hvis jeg var gud? (Vitser++)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var Gud ville jeg:

1. Satt en stopper for all religion en gang for alltid

2. Fortalt ateistene at de har rett

3. Sørge for at vitenskapen klarte å finne sikre og solide bevise på at Gud ikke eksistere

Men, dette ville da vært en selvmotsigelse, en løgn. Nettopp fordi gud faktisk fantes (deg). Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 3
Lenke til kommentar

(...)

2. Fortalt ateistene at de har rett

(...)

 

Dette ville virkelig rotet ting til for alle, ateister og teister like så, jeg liker det :D

 

Hvis jeg var gud tror jeg at jeg hadde funnet det veldig kjederlig, kansje nedgradert meg selv til demi-gud og hadde det litt morro på jorden i ny og ned kunne gjort det litt mer artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis jeg var gud tror jeg at jeg hadde funnet det veldig kjederlig, kansje nedgradert meg selv til demi-gud og hadde det litt morro på jorden i ny og ned kunne gjort det litt mer artig.

Men det er jo bare basert på hva du ser for deg som "en gud". Noen tror nok på en gud som også kan være på jorden.

 

For meg hadde "gud" vært en som hadde kontroll over alt, visste alt, kunne grave seg inn i de hodene han ville og være der han ville. En gud er selvstendig, ikke bundet av regler om at "han kan ikke gå der, eller gjøre det". Definisjonen på "gud" er tross alt "overnaturlig vesen som har makt over naturen og menneskene". Så hvis jeg hadde trodd på slik hadde dette vær min "gud". Men så er det slik med "tro" at man velger virkeligheten selv til en viss grad. Hvis man velger å tro at det er "slik", så er det det som er "rett" for deg.

Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sendt hele verden til helvete slik at jeg slapp å bry meg mer med det mislykkede eksperimentet "mennesket".

og, hvis jeg hadde giddet, syslet litt med versjon nummer to av mennesket... men bare hvis jeg kjedet meg og trengte noen simmer jeg kunne plage fordi de ikke klarte å følge de lovene og reglene jeg hadde laget for dem, nettopp fordi JEG hadde skapt dem med drifter og lyster de smådjevlene ikke klarte å styre... Mwhaaa haaa haaa haaaaa.. ( <--- ond latter) .

 

La skuespillet begynne!!!!!

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Hvis jeg var gud, hadde jeg startet på nytt.

Hvis jeg var gud tror jeg at jeg ville avstått fra å være så ond som denne snilefisken som div ignorante religiøse påstår står bak sullamitten... Jeg sliter faktisk med å plage simmene mine i The Sims jeg da.... enda jeg vet at de ikke eksisterer.... :)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...