Gå til innhold

Lek gangster i Atlantic City (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan forhåndsbestilles på GOG! (Billigere enn på Steam såklart)

 

Dette er vel det første mellomstore spillet som blir sluppet samtidig på GOG og DRM-tjenester, så må nesten kjøpe det bare for å støtte kampen mot DRM uansett hvor dårlig det måtte være. Turbasert strategi i en interessant setting kan vel ikke være altfor dårlig uansett...... håper jeg......

Endret av radiohodet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøvde å laste ned fra Strategyinformer, men nå forteller PC-en at "Omerta_Demo_EFIGSP.exe ser ut til å inneholde skadelig programvare." ..noen som fikk samme melding?

 

EDIT: Fungerte med Worthdownloading..

 

 

 

Noen som vil sammenligne dette med det nyeste Xcom? Jeg har ikke spilt det, men lurte på om det var "samme greia"!? Syntes det virket litt spennende dette spillet.. :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Kan forhåndsbestilles på GOG! (Billigere enn på Steam såklart)Dette er vel det første mellomstore spillet som blir sluppet samtidig på GOG og DRM-tjenester, så må nesten kjøpe det bare for å støtte kampen mot DRM uansett hvor dårlig det måtte være. Turbasert strategi i en interessant setting kan vel ikke være altfor dårlig uansett...... håper jeg......

 

Du kjøper et spill selv om det er dårlig bare for å støtte kampen mot DRM? Javel

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde å laste ned fra Strategyinformer, men nå forteller PC-en at "Omerta_Demo_EFIGSP.exe ser ut til å inneholde skadelig programvare." ..noen som fikk samme melding?EDIT: Fungerte med Worthdownloading..Noen som vil sammenligne dette med det nyeste Xcom? Jeg har ikke spilt det, men lurte på om det var "samme greia"!? Syntes det virket litt spennende dette spillet.. :)

 

Utifra info jeg har lest om spillet er nok dette mye dypere det nye X-com, men det skal ikke så mye til. Du styrer alt fra business aspektet ned til hver mafioso

Lenke til kommentar

Orker ikke prøve demoen. Men kan noen selge meg på dette spillet? Av det litt jeg har sett / og sammenligningen med XCOM spillet gjør at jeg er semi interessert. Men allikevel skeptisk. Anyone?

 

Hvilket X-Com er det du snakker om? Er lite likhet med det nye X-Com. Eneste likhet er turn-based gameplay. Dette er mer åpent og du driver med micromanagment (noe som var helt fraværende i det nye X-Com) samt det er fra de "harde 30 åra" så er ikke noe sci-fi her.

Hvis du er så nyskjerrig men skeptisk, prøv demoen. Bare deg selv kan finne ut om du liker spillet

Lenke til kommentar

Prøvde å laste ned fra Strategyinformer, men nå forteller PC-en at "Omerta_Demo_EFIGSP.exe ser ut til å inneholde skadelig programvare." ..noen som fikk samme melding?EDIT: Fungerte med Worthdownloading..Noen som vil sammenligne dette med det nyeste Xcom? Jeg har ikke spilt det, men lurte på om det var "samme greia"!? Syntes det virket litt spennende dette spillet.. :)

 

Lasta ned fra strategyinformer jeg og. Fikk samme meldingen. Men disse meldingene er uansett ikke noe å bry seg om, da jeg får dem hele tiden hvis jeg laster ned exe filer fra spill-sider omtrent. Men fila var ufullstendig / skadet så jeg må nå laste ned på nytt fra en annen side.

Lenke til kommentar

Ser jeg må begynne å sjekke ut GoG før jeg kjøper spill. Forhåndsbestilte fra Steam for noen dager siden, en hundrings dyrere enn GOG.

 

GOG er veldig bra. Brukt det noen år nå. Så har du alle spilla dine lagret på siden deres som du har kjøpt og med deres download manager så går det grisekjapt å laste dem ned. Og når GOG holdt på å gå konkurs for litt over et år siden så varslet de meg og anbefalte at jeg lastet ned alle spillene jeg hadde kjøpt, just in case.

Lenke til kommentar

Ser ut som Tropico 4 med ny fasade. Mye er blåkopiert fra det spillet med små endringer. Tropico 4 er et bra spill, med det er en bygg et tropisk paradis simulator, man kan ikke direkte overføre det til en mafiasimulator. Animasjonene og grafikken er elendig. AI er ubrukelig som man kan se på pathing i diverse gameplay videoer. Og måten slag blir spilt ut ser tåpelig ut, med svært enkle mekanikker som hører hjemme i et spill fra forrige århundre.

 

Dette er åpenbart et forsøk på å gjøre jobben så liten som mulig ved å male om et spill som allerede er laget.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Å? Hva har skjedd?

 

Ikke mer enn at de regelrett tvinger meg til å kaste penger etter dem, hjalp ikke med NWN2 i dag. :)

 

Spilte gjennom demoen nå. Satser på at det er mer godsaker i fullversjonen enn demoen for det var litt tamt. Var jo bare en tutorial-demo, så kanskje ikke så overraskende. Men kunne se i Help at de iallfall hadde masse perks og slikt (selv om jeg ikke gadd studere alle, de kan jo være veldig like) så selve slåssdelen blir kanskje mer innviklet i fullversjonen.

Lenke til kommentar
Å? Hva har skjedd?
Ikke mer enn at de regelrett tvinger meg til å kaste penger etter dem, hjalp ikke med NWN2 i dag. :)Spilte gjennom demoen nå. Satser på at det er mer godsaker i fullversjonen enn demoen for det var litt tamt. Var jo bare en tutorial-demo, så kanskje ikke så overraskende. Men kunne se i Help at de iallfall hadde masse perks og slikt (selv om jeg ikke gadd studere alle, de kan jo være veldig like) så selve slåssdelen blir kanskje mer innviklet i fullversjonen.

 

Haha tvinger! jaja :)

Lenke til kommentar

Ikke så halvgæli dette spillet, selv om det er litt vel mye handholding i starten her. Ser jo det er en del perks og lignende her som kan gjøre kampene litt mer interessante etterhvert. At det finnes en sandbox-modus er heller ikke dumt. Fin grafikk og ok lyd forøvrig.

 

Jeg har ikke spilt Tropico, men tipper det deler en del med de spillene, ja. Hvis man er glad i litt enkle simulasjonsspill med lett xcom-inspirert kampsystem, så finner man sikkert mye glede i dette. Renner jo ikke over av slike spill nå for tiden akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...