Gå til innhold

Google hinter om «supermobil»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette med følsomhet for ytre påkjenninger, er noe jeg er glad for at de jobber med. Smarttelefonene er for dyre, og tåler for lite. Til 6'000,- bør telefonen tåle vann intill noen meters dyp, og ha en batterilevetid som gjør at man kan bruke telefonen, (streame netflix for eks), i 12 timer. Støt bør den nesten være imun mot, (ingen bevegelige deler).

 

Dette er ikke teknologiske umuligheter, bare ikke like økonomisk som telefoner som dør av litt kondens, eller ikke tåler vintertemperaturer. Jeg ber om mye kanskje, men det bør være produkter på markedet, som oppfyler disse kravene.

 

-frank

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har ventet på dette lenge. Håper det også kommer med en Nexus 4-4,5" skjerm etterhvert også. Lurer litt på Nexus 4, men er ikke helt begeistret for baksiden (hverken "pixler" eller glass), og så er den litt vel stor syntes jeg. Mener fortsatt at >4,3 appellerer mere til oss nerder her inne enn mannen i gaten...

Lenke til kommentar

Nexus 5 skal altså produseres av Motorola Mobility. Javel...spørs om det er nok til at de klarer å snu det pinlige underskuddet på 354 millioner USD i siste kvartal til en smule fortjeneste i kommende kvartaler da...

 

For øvrig har vi sett den logoen før, både her og der... ;)

 

krysslogo-art_47552d.jpg

Lenke til kommentar

Det jeg likte mest var det at den skulle tåle mye. Det er noe jeg for å være helt ærlig synes burde være ganske standard. At en telefon knuser når den treffer bakken vitner ikke til fremgang nå i 2013. Når det er sagt tror jeg aldri jeg har møtt noen med en iPhone som ikke er knust...

 

Det er ikke snakk om romforskning, men prioritering. De burde også være vanntette.

 

Dette er vel egentlig grunnen til at jeg kommer til å se på SONYs vanntette modell med FHD-skjerm. Hadde egentlig ikke lyst på SONY-telefon, men de gjør det vanskelig for meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir overrasket (og skuffet som Nexus 4 eier) om dette blir annonsert før Google I/O. Det høres ut som noe de kan spare til da, og være et typisk "Alle som er her på keynoten får med seg en hjem" produkt.

Så den får ikke Google Android?
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...