Gå til innhold

Her er Googles nye bildesøk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Over 1 billiard? 1 000 000 000 000 000 søk blir det, det er jo gigantisk! Sikker på at det ikke er milliard det er snakk om?

 

Er nok ikke en milliard de mener.

I følge afenposten er det to milliarder mennesker som bruker internett. Det vil si at halvparten av alle mennesker som bruker internett gjorde et søk i google, èn gang i løpet av hele 2012 =)

http://www.abcnyheter.no/nyheter/teknologi/110126/sa-mange-bruker-internett

Lenke til kommentar

Du skal kunne raskt bla deg igjennom bildene ved å bruke tastaturet, og enkelt gå ut av et bilde ved å trykke på «esc»-knappen.

 

tja . jeg undres nå lit når både iIntel og Microsoft heller ville at man ikke skal bruke tastaturet for mye

Jeg undres ikke i det hele tatt. Dette betyr bare at Google innser at tastatur er overlegent mus og gestures. Det har de selvsagt rett i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Over 1 billiard? 1 000 000 000 000 000 søk blir det, det er jo gigantisk! Sikker på at det ikke er milliard det er snakk om?
Er nok ikke en milliard de mener.I følge afenposten er det to milliarder mennesker som bruker internett. Det vil si at halvparten av alle mennesker som bruker internett gjorde et søk i google, èn gang i løpet av hele 2012 =)http://www.abcnyheter.no/nyheter/teknologi/110126/sa-mange-bruker-internett

 

1,3 billiard søk vil da tilsvare 650 000 søk i gjennomsnitt blandt de 2 milliarder brukerne. Det er vel litt i overkant??

Lenke til kommentar

Jeg undres ikke i det hele tatt. Dette betyr bare at Google innser at tastatur er overlegent mus og gestures. Det har de selvsagt rett i.

 

jeg ser at uttalelsen min trenger lit forklaring

Det er det som er det rare her , google mener at tastaturet fungerer best.

Men noen få unntak så er jeg i grunne ening i det .

men nå driver jo intel å fronter stemmestyring og Microsoft vil jo at man skal bruke berørings skjerm.

Det er dette jeg undres lit over

Ser man en konflikt her ?

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

jeg ser at uttalelsen min trenger lit forklaring

Det er det som er det rare her , google mer at tastaturet fungerer best.

Men noen få unntak så er jeg i grunne ening i det .

men nå driver jo intel å fronter stemmestyring og Microsoft vil jo at man skal bruke berørings skjerm.

Det er dette jeg undres lit over

Ser man en konflikt her ?

Jeg er ikke direkte overbevist om at hverken Intel eller Microsoft tror 100% på dette selv. Det er selvsagt vanskelig å spå hva som kommer til å foretrukket om flere år, men jeg kan ikke tro at det kommer til å bli stemmestyring eller berøringsskjerm. Ingen av delene er spesielt godt egnet på en arbeidsplass, ihvertfall ikke i dagens form.

Lenke til kommentar

Intel kan man kanskje forstå , de har lyst å finne på noe nytt , skjøt dett er jo i grunne ikke så nytt

 

Microsoft er det være å bli kloke på.

Man har i mange tiår hatt det samme designet med få endringer på programvaren

så plutselig glemmer de den største pc bruker gruppen ( kontor og gjemme brukerne ) og satser ser alt etter mobil og berørings skjerm prinsippet.

Selv om man delvis kan unngå MUI så blir man ikke kvit det

Man må ty til 3dje part programmer for få en "normal " pc

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...