Gå til innhold

Test: SwiftKey 3 (Android)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste problemet jeg har med Swiftkey, er når jeg har både engelsk og norsk ordbok aktivert. "I" blir alltid satt til stor bokstav, selv om jeg skriver norsk både før og etter.Ellers et fantastisk tillegg til android telefonen.

 

Ja det har irritert meg litt og. Skriver samtidig mye fortere enn det innebygde tastaturet på min Nexus 7 Android 4.2.1.

Lenke til kommentar

SwiftKey har en fantastisk irriterende feature i form av orddelig.

Denne kan ikke deaktiveres, så i praksis må man om man vil skrive brukbart hele tiden gå tilbake for å slette mellomrom mellom ord.

Da jeg ikke kan leve med dette har jeg kuttet ut å bruke SwiftKey (som jeg fortsatt har kjøpt og betalt) til fordel for det innebygde tastaturet i Android 4.2 med Gesture Typing.

 

Jeg noterer meg at amobil ikke har skrevet om denne featuren, og antar derfor at man er glad i orddeling.

Lenke til kommentar

SwiftKey har en fantastisk irriterende feature i form av orddelig.Denne kan ikke deaktiveres, så i praksis må man om man vil skrive brukbart hele tiden gå tilbake for å slette mellomrom mellom ord.Da jeg ikke kan leve med dette har jeg kuttet ut å bruke SwiftKey (som jeg fortsatt har kjøpt og betalt) til fordel for det innebygde tastaturet i Android 4.2 med Gesture Typing.Jeg noterer meg at amobil ikke har skrevet om denne featuren, og antar derfor at man er glad i orddeling.

 

Hum..Det var da rart, min driver ikke med ordeling :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min driver heller ikke med orddeling. Ettersom SwiftKey lærer av de ordene jeg bruker, er det sjelden jeg har problemer med et enkelt ord mer enn en gang. Det kan jeg leve med.

Jeg har forsøkt flere tastatur, med og swipe, og SwiftKey er min soleklare favoritt fortsatt.

 

Ingen over, ingen ved siden. Jeg har prøvd en del av de. Det eneste jeg misslikte var at det kostet en 20kroning,hehe

Endret av Ruarcs
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...