Gå til innhold

THQ-auksjonen er over (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som kjøpte rettighetene til Darksiders en gang? Merkelig. Jaja, det var ikke de verste overgangene dette. At Sega tok Relic og Company of Heroes var en lettelse for meg, var redd det skulle ende opp hos EA eller Ubisoft og deres latterlige digitale butikker. Koch Media er heller ikke så verst, så da var vel de to beste seriene sikret.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til å se resultatene av disse. Metro-serien har jo allerede vist seg å være suveren, men jeg tror det er bra at en europeisk utgiver får styre med Metro. Amerikanerne klarer aldri å få til en slik atmosfære som man finner i Stalker/Metro-spillene.

 

Det blir spennende å se om CryTek klarer å gjøre noe fornuftig med Homefront. Det første spillet var ren søppel, og jeg er sikker på at CryTek vil kunne få til noe bedre enn det med oppfølgerne. Men Crysis 2 var ikke noe spesielt annet enn en futuristisk CoD-klone heller, så jeg vet ikke om vi får så altfor[/] stor forbedring fra forrige Homefront-spill...

 

Jeg ser en del folk er glade for at Sega nå eier Relic. Hvorfor er dette noe å heie over? Jeg sier ikke at det er negativt, jeg spør genuint. Hva er det Sega har gjort som er så bra på PC (og spesifikt RTS-sjangeren) før, som får folk til å bli så fornøyde? Igjen, dette er ikke ment som et retorisk spørsmål, jeg lurer genuint på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til å se resultatene av disse. Metro-serien har jo allerede vist seg å være suveren, men jeg tror det er bra at en europeisk utgiver får styre med Metro. Amerikanerne klarer aldri å få til en slik atmosfære som man finner i Stalker/Metro-spillene. Det blir spennende å se om CryTek klarer å gjøre noe fornuftig med Homefront. Det første spillet var ren søppel, og jeg er sikker på at CryTek vil kunne få til noe bedre enn det med oppfølgerne. Men Crysis 2 var ikke noe spesielt annet enn en futuristisk CoD-klone heller, så jeg vet ikke om vi får så altfor[/] stor forbedring fra forrige Homefront-spill...Jeg ser en del folk er glade for at Sega nå eier Relic. Hvorfor er dette noe å heie over? Jeg sier ikke at det er negativt, jeg spør genuint. Hva er det Sega har gjort som er så bra på PC (og spesifikt RTS-sjangeren) før, som får folk til å bli så fornøyde? Igjen, dette er ikke ment som et retorisk spørsmål, jeg lurer genuint på.

 

Ugh, Total War? Sega og Creative Assembly har laget en rekke utrolig RTS spill, og er vell mest kjent fort Total War - Rome (og resten av Total War serien. De lager nå den ettersøkte etterfølgeren, Total War - Rome II. Look it up.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ugh, Total War? Sega og Creative Assembly har laget en rekke utrolig RTS spill, og er vell mest kjent fort Total War - Rome (og resten av Total War serien. De lager nå den ettersøkte etterfølgeren, Total War - Rome II. Look it up.

 

Ah, selvfølgelig! Jeg er stor fan av Total War spillene. Merkelig nok tenker jeg aldri Sega når jeg tenker TW. Rart. Men du har jo rett. Selv om at Creative Assembly har tapt seg litt med de siste titlene, er spillene fortsatt sterke, og Sega virker å la CA gjøre omtrent som de vil. Så da er vel kanskje Sega et godt valg.

Lenke til kommentar

Får håpa at Crytek ikkje øydelegg Homefront no så dei ikkje har THQ til å passa på kva dei gjere.Håpar og at Koch Media har fått Red Faction med på kjøpe og lar Volition laga eit par spel, i standen får å setja dei til å lage meir Saint's Row møkk.

 

Tror ikke Homefront kan bli noe verre enn det var, så det er nok bare greit at Crytek har full kontroll på akkurat den merkevaren.

Lenke til kommentar

Hadde vært krise om Relic hadde blitt kastet ut i det store blå. Er stor fan av det meste de lager og gleder meg til neste spill i Comany of heroes.

 

Men jeg er overrasket over at ingen plukket opp Vigil og eventuelt berger Darksiders. Solgte virkelig darksiders 2 så dårlig ? Jeg har kjøpt det både til PC og PS3 så føler jeg har gjort det jeg kan for å støtte de.

Lenke til kommentar

Ingen som kjøpte rettighetene til Darksiders en gang? Merkelig. Jaja, det var ikke de verste overgangene dette. At Sega tok Relic og Company of Heroes var en lettelse for meg, var redd det skulle ende opp hos EA eller Ubisoft og deres latterlige digitale butikker. Koch Media er heller ikke så verst, så da var vel de to beste seriene sikret.

 

Det ryktes at Platinum games(kjent for bl.a. Bayonetta og Vanquish) skal kjøpe Darksiders franchisen.

THQ har enda ikke svart på ryktene.

 

Er det ingen ting om Homeworld lisensen?

 

Homeworld og flere andre eldre spill fra THQ ligger låst under hauger av byråkrati.

Det var bud på Homeworld, men THQ kunne ikke selge det på auksjonen.

THQ har gått ut med melding om at disse eldre IPene vil auksjoneres/selges bort på ett senere tidspunkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...