Gå til innhold

EA svarer på SimCity-bråk (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herre min hatt, skjønner ikke at folk klager på dette. Du aksepterer jo en avtale som sier at du får teste spillet imot at du sier fra hva som kan forbedres og rapporterer feil hvis du finner dem.

 

At folk klager på dette, syntes jeg er idiotisk. Dette burde vel være åpenbart for alle betatester.

 

Folk må gi tilbakemeldig, ikke bare spille spillet for å ha det moro, det er det beta handler om.

 

Teit IMO at folk klager på dette.

Endret av PcAj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trenger ikke spille med andre, men kan invitere venner, eller hvem som helst til å delta i din region. Du må derimot være tilkoblet Internet for å spille.

Jeg er ikke sikker på hvor mye dette spiller inn men:

SimCity dropper seriens tradisjonelle muligheter til å spille på egenhånd, og plasserer i stedet byen din i et onlinebasert univers hvor du stadig påvirkes av det som skjer i byene til andre spillere.

Jeg skulle også gjerne ønske at man kan spille helt upåvirket. Etter en stund kan det være morsomt å prøve juksekoder også. Mener å huske det gikk an å få gjentatte naturkatastrofer i sim city 2?

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Herre min hat, skjønner ikke at folk klager på dette. Du aksepterer jo en avtale som sier at du får teste spillet imot at du sier fra hva som kan forbedres og rapporterer feil hvis du finner dem.At folk klager på dette, syntes jeg er idiotisk. Dette burde vel være åpenbart for alle betatester.Folk må gi tilbakemeldig, ikke bare spille spillet for å ha det moro, det er det beta handler om. Teit IMO at folk klager på dette.

Klart beta testing går ut på å raportere feil, imidlertid sjønner jeg godt at folk reagerer, selv om dette sikkert er veldig teoretisk at noen ville fått stengt sin orign konto.

 

Lenke til kommentar

hvis det ikke hadde kommet en kraftig reaksjon. så hadde vel ea bare kjørt på og sparket folk fra origin-kontoen i hytt og pine... ea prøver seg hele tiden, vi kan godt se hva vi har i vente når det blir 100% digitalt over allt og ea har 110% kontroll.

Åpenbart forventer folk at hvis store selskaper utsletter kundegruppene sine så blir de fornøyd.

 

...eller kanskje ikke. Sunn fornuft, folkens. Det finnes mye, MYE verre spillselskaper enn EA der ute.

Lenke til kommentar

Åpenbart forventer folk at hvis store selskaper utsletter kundegruppene sine så blir de fornøyd.

 

...eller kanskje ikke. Sunn fornuft, folkens. Det finnes mye, MYE verre spillselskaper enn EA der ute.

 

Som feks? "Bedre enn ubisoft" er vel ikke akkurat noen voldsom honør :)

 

AtW

 

Herre min hat, skjønner ikke at folk klager på dette. Du aksepterer jo en avtale som sier at du får teste spillet imot at du sier fra hva som kan forbedres og rapporterer feil hvis du finner dem.

 

At folk klager på dette, syntes jeg er idiotisk. Dette burde vel være åpenbart for alle betatester.

 

Folk må gi tilbakemeldig, ikke bare spille spillet for å ha det moro, det er det beta handler om.

 

Teit IMO at folk klager på dette.

 

Synes du den skisserte straffen står i stil med "regelbruddet"?

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Synes du den skisserte straffen står i stil med "regelbruddet"?

 

AtW

 

Ja egentlig, for hvis ingen rapporterte feil, ville betatesten vært ubrukelig. Begynner man å slakke for mye her kan folk spille bare for moro og ikke bry seg om å gi tilbakemelding.

 

Er det derimot en feil i spillet man ikke forstår er feil, burde man ikke straffes.

Lenke til kommentar

Ja egentlig, for hvis ingen rapporterte feil, ville betatesten vært ubrukelig. Begynner man å slakke for mye her kan folk spille bare for moro og ikke bry seg om å gi tilbakemelding.

 

Er det derimot en feil i spillet man ikke forstår er feil, burde man ikke straffes.

 

Jeg registrer at du mener å ikke melde inn mo feil er noe som forsvarer å få stengt en hel konto, med potensielt tusenvis av kroner i spillinnkjøp. Jeg er himmelropende uenig, og jeg skjønner ikke at så mange spillere tilsynelatende ivrig bøyer seg ned og tar imot de mest latterlig av krunmspring fra distributørene, og til alt overmål sitter og forsvarer det.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvis det ikke hadde kommet en kraftig reaksjon. så hadde vel ea bare kjørt på og sparket folk fra origin-kontoen i hytt og pine... ea prøver seg hele tiden, vi kan godt se hva vi har i vente når det blir 100% digitalt over allt og ea har 110% kontroll.

 

Man kan aldri ha mer enn 100% uansett :o sukk

Lenke til kommentar

EA skal være glad for at folk gidder å teste det på sin egen fritid uten betaling. Gratis QA skal de være takknemlige for.

 

Jeg har ikke rapportert om bugs jeg har opplevd i siste Bordelands-DLC. Så da bør jeg miste Steam-kontoen min da? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...