Gå til innhold

Anmeldelse: Guardians of Middle-earth (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skulle kjøpe dette spillet her om dagen. så jeg gikk innom min lokale gamestop. tok tak i esken fra hyllen og gikk mot disken, når jeg var framme ble jeg fortalt av betjeningen at dette ikke var på disk, og at det var kun en papir bit med nedlastning kode. jeg bare ler høylytt og gikk rett ut av butikken... selge plastkover og en papir bit for 500kr, makan på tull har jeg ikke sett på lenge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg skulle kjøpe dette spillet her om dagen. så jeg gikk innom min lokale gamestop. tok tak i esken fra hyllen og gikk mot disken, når jeg var framme ble jeg fortalt av betjeningen at dette ikke var på disk, og at det var kun en papir bit med nedlastning kode. jeg bare ler høylytt og gikk rett ut av butikken... selge plastkover og en papir bit for 500kr, makan på tull har jeg ikke sett på lenge!

 

Jeg ler høylytt av deg :)

 

 

 

Ellers så kjøpte jeg og en kamerat GOME, rett etter det kom ut. Grisekult spill, dersom det hadde vært fler enn 20 stykker som spilte det på xbox. Og at serverene var så sugne at dersom man spilte mot andre en botter så fikk du kanskje, dersom du var heldig, 5 minutter spilletid før du disconnecta. Ganske morsomt spill når det funket, ikke heeelt balansert, noen av de som f.eks Wulfrun er litt for über. Absolutt vært det dersom du får med deg 9 til! Gogo 5 vs 5 ;)

 

Ellers veldig kjedelig baner hittil. 3 og 1 lanes, og kun ett map per. Kom vist noe nye maps har jeg skjønt men det var vist bare klipp og lim med andre trær og bakgrunn.

Lenke til kommentar

jeg skulle kjøpe dette spillet her om dagen. så jeg gikk innom min lokale gamestop. tok tak i esken fra hyllen og gikk mot disken, når jeg var framme ble jeg fortalt av betjeningen at dette ikke var på disk, og at det var kun en papir bit med nedlastning kode. jeg bare ler høylytt og gikk rett ut av butikken... selge plastkover og en papir bit for 500kr, makan på tull har jeg ikke sett på lenge!

Hva med å bare bli medlem av PS+, koster 400 kr året og da får du dette + mer enn 50 andre spill.

Lenke til kommentar

Liker spillet, men det kan til tider ta lang tid før en finner kamper. Var skeptisk til hvordan kontrollene ville være, ettersom jeg har spilt både LoL, HoN og DotA, men ble overrasket over hvor lett det er å sette seg inn i det. Liker også, på ett sett å vis, at man ikke bruker en shop mens man spiller, men velger hva man vil ha med før kampen. Er for all del værdt å prøve :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...