Gå til innhold

Dead Space 3 får mikrotransaksjoner (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke nødvendigvis verre enn Mass Effect 3 multiplayer - man kan gjerne sanke inn valuta i spillet som er nok til det meste. De som vil ha ekstra kan eventuelt bruke ekte penger på det.

 

Kan virke som om en del folk overser at man ikke *må* bruke penger i tillegg til spillet, det er da vitterlig helt valgfritt...

Lenke til kommentar

Denne serien går downhill synes jeg. Først mikrotransaksjoner og en PC versjon som blir outsourced, spillene er ikke skumle engang, neitakk til hele dette cover-shootfest spillet!

Link til det som ble sagt angående PC-versjonen: http://games.on.net/...features-added/

 

"Earned that the PC version of Dead Space 3 will be a straight port of the console versions.

 

The PC version is understood to have some graphics options, but no support for DirectX 11, no additional high-resolution textures, and no further graphical enhancements above and beyond those seen on the PS3 or Xbox 360."

 

En av mine grunner til jeg mister trua på EA og Activision når de holder på slikt, ødelegger alt med dårlige PC utgaver, mikrotransaksjoner osv

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Så dersom vi er i trøbbel, så skal de ta vekk frykten som mangelen på ressurser kan føre til, og bryte innlevelsen ved at vi drar kredittkortet?

 

Dette er alvorlig talt kanskje den dårligste spillidéen siden...ubisofts drm? Håpløst EA. Satser på at Dead Space bare kommer på Origin så får jeg enda en grunn til å ikke kjøpe det.

Lenke til kommentar

Denne serien går downhill synes jeg. Først mikrotransaksjoner og en PC versjon som blir outsourced, spillene er ikke skumle engang, neitakk til hele dette cover-shootfest spillet!

Link til det som ble sagt angående PC-versjonen: http://games.on.net/...features-added/

 

"Earned that the PC version of Dead Space 3 will be a straight port of the console versions.

 

The PC version is understood to have some graphics options, but no support for DirectX 11, no additional high-resolution textures, and no further graphical enhancements above and beyond those seen on the PS3 or Xbox 360."

 

En av mine grunner til jeg mister trua på EA og Activision når de holder på slikt, ødelegger alt med dårlige PC utgaver, mikrotransaksjoner osv

 

Også har vi ubisoft også videre. Fortsetter det slik har man boikottet alle selskaper og så sitter du der uten spill....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...