Gå til innhold

Andre jenter som gamer litt?


Anbefalte innlegg

Selv foretrekker jeg i hovedsak spill ala Red Dead Redemption, Skyrim, GTA etc hvor man kan "gjøre litt som man vil". (Xbox) Siden jeg radbrekker "kvinner kan ikke kjøre bil-myten" IRL føler jeg for å kræsje biler litt rundt i GTA.

 

Andre jenter som gamer litt? Og i såfall hvilke spill? Merker det er en meget mannsdominerende hobby dette her..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lå blant 400 på topp i Undead Overrun på red dead redemption på ps3 sist jeg sjekket.. Så, ja, kan si at jeg er gamer litt.

 

Elsket også the walking dead spillet, herlig opplevelse og som å se en lang film man deltar i selv.

 

Journey er en av mine all time favorites. Herregud for ett vakkert, fantastisk, originalt spill. Ikke rart flere har kåret det til blant annet årets indie spill, og til og med årets spill.

 

Silent Hill er også absolutt herlig. De siste spillene har vært ganske skuffende, men jeg koste meg litt når jeg spilte gjennom Shattered Memories.

 

Fahrenheit (også kjent som Indigo Prophecy) på ps2 er også ett av tidenes spill. De samme lagde Heavy Rain, som jeg også likte, men som ikke kan helt måle seg med Fahrenheit.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke jente, men spiller i en klan med tre jenter. Vi er ca 25 med i klanen og tre av disse er jenter, jeg har også 4 andre jenter i min venneliste som spiller samme spill som meg.

 

Vi spiller counterstrike-condition zero(gammelt spill) og counterstrike-Global offensive.

 

Vi spiller og har det moro samtidlig som vi snakker i teamspeak eller skype om det er nødvendig.

 

Jeg vil anbefale deg å prøve å bli venner med alle jenter/damer du spiller med og forsøke å få dem inn i teamspeak, så vil dere etterhvert bli mange.

 

Ønsker deg lykke til med å finne medspillere!

Lenke til kommentar

Dead Island var grusomt dårlig. Fatter ikke hvorfor så mange presterte å gi spillet så gode karakterer. Enspillerdelen var i tillegg totalt ubrukelig ettersom spillet helt åpenbart var laget for flerspiller online. Når man har respawnet 100 ganger mister man litt av overlevelsesfølelsen.

 

Hadde så sykt høye forhåpninger til det spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...