Gå til innhold

Sniktitt: Razer Orbweaver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Knappene som representerer WASD-krysset er plassert godt, men utenom det er det hele ganske rart. "

 

eehhhh....hallo, tastene kan programmeres som dere selv skriver!! F.eks. så bruker jeg ALLTID samme kapp til granater helt uavhengig av hvor spillprodusenten har plassert den. Endrer knappekonfig i alle spill for å passe med det jeg foretrekker på pad'n.....

Lenke til kommentar

Har Brukt Razer Nostromo siden den kom ut og den er Fantastisk og spille med, men det er en vanesak. jeg har brukt razer nostromo så mye at jeg kan ikke spille uten den og tastatur er ubrukelig til og spille med.

i steden for at du bruker flere fingere til og springe med. kan du bruke tomlen på nostromo og dermed har du hele handa fri dvs du kan springe hoppe dukke skyte og sikte inn alt på en gang det kan du ikke med et tastatur.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Orbweaver ser ut til å være videreutviklingen av Razer Nostromo, og som før det var Belkin Nostromo SpeedPad n52. Har brukt n52/n52te i flere år (siden 2005/2006) og er kjempefornøyd.Så helt ny er ikke denne dingsen.....
Funker den bedre enn vanlig tastatur til FPS spill?

 

Ja, jeg synes det når man først er blitt vant til den. Men det kreves litt tilvenning og konfig av knapper. Har ikke brukt vanlig tastatur i FPS siden jeg kjøpte denne første gang.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Orbweaver ser ut til å være videreutviklingen av Razer Nostromo, og som før det var Belkin Nostromo SpeedPad n52. Har brukt n52/n52te i flere år (siden 2005/2006) og er kjempefornøyd.Så helt ny er ikke denne dingsen.....
Funker den bedre enn vanlig tastatur til FPS spill?

 

ja mye bedre tomlen til og bevege deg med og resten av handa er fri til hva en du måtte ønske for exsempel hoppe dukke sprinte somtidig :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Orbweaver ser ut til å være videreutviklingen av Razer Nostromo, og som før det var Belkin Nostromo SpeedPad n52. Har brukt n52/n52te i flere år (siden 2005/2006) og er kjempefornøyd.Så helt ny er ikke denne dingsen.....
Funker den bedre enn vanlig tastatur til FPS spill?
ja mye bedre tomlen til og bevege deg med og resten av handa er fri til hva en du måtte ønske for exsempel hoppe dukke sprinte somtidig :D

 

Heeeelt enig!! :-D

Lenke til kommentar

Bare minner om at denne sikert er laget pá iOne fabrikken i kina, aka ELENDIG lodding og kvalitets kontroll.

(akurat som dems andre mekaniske tastatur produkter)

Etter min erfaring så er Razer Kvalitets utstyr jeg har burkt mye razer utstyr som tastatur gapad mus. og ikke en av tingen har gått i stykker av seg selv det ender heller opp med at det kommer nytt jeg har enda megalodon og mamba til og med et tarantuela tastatur som blei kjøpt med en gang det kom ut.

Razer Gaming utstyr går ikke i stykker med mindre du vill det.

Endret av HornReaper
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@HornReaper.

Så fint at du har fasiten da. Så bra dine erfaringer er de riktige og alle som har opplevd annet rett og slett har prøvd å ødelegge sitt razer gamingutstyr med vilje.

Jeg bruker selv hovedsaklig Razer til gaming, men har desverre dårlige opplevelser med livslengden til stashet. Så langt har 2 razer naga, 1 deathadder, 1 imperator og ett tarentula tatt kvelden på egenhånd i form av dårlige loddinger, kontaktpunkter og annet de siste 4 åra. Dette er dog på 2 spillere, men fortsatt litt for lav holdbarhet i min verden.

 

Vet ikke om razer har noe dårligere kvalitet enn andre for mine logitech mus og tastaturer har ikke være noe særlig lenger de heller.

Når det er sagt er heller ikke min erfaring noe fasitsvar for kvaliteten på Razers utstyr, men jeg skulle ønske folk slutta med tydelige fanboykommentarer som er helt uten nyansering og realisme.

Lenke til kommentar

@HornReaper. Så fint at du har fasiten da. Så bra dine erfaringer er de riktige og alle som har opplevd annet rett og slett har prøvd å ødelegge sitt razer gamingutstyr med vilje.Jeg bruker selv hovedsaklig Razer til gaming, men har desverre dårlige opplevelser med livslengden til stashet. Så langt har 2 razer naga, 1 deathadder, 1 imperator og ett tarentula tatt kvelden på egenhånd i form av dårlige loddinger, kontaktpunkter og annet de siste 4 åra. Dette er dog på 2 spillere, men fortsatt litt for lav holdbarhet i min verden.Vet ikke om razer har noe dårligere kvalitet enn andre for mine logitech mus og tastaturer har ikke være noe særlig lenger de heller.Når det er sagt er heller ikke min erfaring noe fasitsvar for kvaliteten på Razers utstyr, men jeg skulle ønske folk slutta med tydelige fanboykommentarer som er helt uten nyansering og realisme.

 

razer har generelt god kvalitet men er enig i at noen av tingene er lav kvalitet eksempel: razer onza men den fikk jeg ny på garantien på så jeg synes ikke at det er noe problem

Lenke til kommentar

så tilbake i tid lignende og at den som da var (tror det var de Einherjer-Joe refererte til) hvor når man er vant til det at den var god til å skrive på vis det ikke var langt hvor det foretrakk tastatur men at man eksempel i pro jobb med photoshop etc at man kan sette hurtigtaster inn på disse ved hjelp av macro

Lenke til kommentar

Til dere som bruker slikt, vil det si at dere ikke bruker mus til og se dere rundt i feks FPS?

 

"Slikt" til å bevege seg, mus til å se seg rundt.

 

Ser ikke så dum ut denne, men selv håper jeg Logitech kommer med en oppdatert og litt smartere G13. Den originale G13 er tydeligvis laget for folk uten lillefinger.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...