Gå til innhold

Finalistene er offentliggjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Det hjelper godt å være en kjent fotograf.

 

Det er faktisk et veldig godt svar!! :)

 

Jeg er en glad amatør når det kommer til foto, og jeg er nok på den flate delen av læringskurven ennå. Men når jeg ser på anerkjente fotografer som holder workshops eller seminarer som blir lagt ut på youtube. Er det mye rart å se. Mye dårlig komposisjon, fokusplanet sitter ikke, og slett bildebehandling går ofte igjen i portefolioen som de viser frem. Og de får «WoW» og halleluja stemning for middelmådige bilder.. Hvorfor..? Jo, for de er en oppkomling på vei opp på stjernehimmelen, eller de allerede er ei «stjerne». Og uansett hva du da gjør vil bli «WoooooW».

 

Og jeg vil faktisk påstå at mine bilder, ofte er like så gode, eller bedre. Enn hva disse stjernene presterer å vise frem for allmuen. :) Men hadde jeg kommet med mine bilder, eller noen andre her inne på Akam har kommet med sine.. hadde vi alle sammen blitt slått til bakken.. og folk hadde heller sagt «neeeeesj», «jeg vet ikke» osv.. Hvorfor..? Vi har ikke noe navn.. men vi har gode bilder, men det hjelper lite.. :) Dessverre..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Selvtillit er fint å ha.

 

Hadde jeg vært en kjent fotograf nå.. så har du nikket anerkjennende og sagt «hør.. hør». ;) Men i at jeg er en «nobody», tar du automatisk den litt «neeeeeesj» holdningen som jeg skrev tidligere. :) På den måten bekrefter du min påstand.. :) Noe som er helt greit for meg.. :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært en kjent fotograf nå.. så har du nikket anerkjennende og sagt «hør.. hør». ;) Men i at jeg er en «nobody», tar du automatisk den litt «neeeeeesj» holdningen som jeg skrev tidligere. :) På den måten bekrefter du min påstand.. :) Noe som er helt greit for meg.. :)