Gå til innhold

Spinnvill Final Fantasy-slåssing til iOS (iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*SIGH* gledet meg sånn til en europeisk utgave av Bravely Default, og så gir de oss enda et forbasket iSpill som ingen har lyst på.

Jeg kjøper det så snart det er tilgjengelig. Noen av oss liker utradisjonelle spill. Bravery Default kommer garantert hit uansett før eller senere. Sannsynligvis er det her i løpet av noen måneder.

 

Edit: Og der var det ute. :) Det er hektisk og utrolig moro, men ikke for alle. Eneste minuset er at det følger den vanlige iOS modellen, der spill er billige å kjøpe, men man kan bruke ekte penger på å kjøpe ting i spillet som ekstra figurer, nye kart osv. Ser også at vi kan bruke timeglass for å få laget tilbake, og så vidt jeg vet koster det ekte penger. Men har samlet opp en del penger i kamp, så de må jo kunne brukes et sted? Om de kan brukes på timeglass kan jeg nok bli sittende lenge med dette. Om jeg derimot må kjøpe timeglass for ekte penger blir det nok kortvarig glede. Men vi får se. :)

 

Edit 2: Hm... det var som jeg fryktet. Spillet er knall, men så var det dette med å dø... Hele laget er drept, så da kan jeg enten betale for å få dem tilbake med en gang, eller vente tre minutter for hver karakter for å få dem tilbake. Og med 22 karakterer på laget sier det seg selv at dette kommer til å ta tid... Heldigvis trenger man ikke fullt lag for å sloss, men likevel. Fire karakterer tilbake? Vent tolv minutter. Ti tilbake? Vent en halvtime. Mener det meste vi kan ha er førti karakterer, så da må man pent vente i to timer før man får prøve igjen. Konklusjon: Meget bra konsept, ræva gjennomført. :(

Endret av Lykketrolling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...