Gå til innhold

Disney Infinity er et Skylanders-inspirert leketøyspill (3DS, PS3, Wii, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Skylanders har vi mange spill (Spyro's Adventure, Giants, Universe, Battlegrounds, Cloud Patrol og Lost Islands så langt), men det som gjør det så bra er at alle figurene kan brukes i alle spillene, men vi trenger strengt tatt bare én figur. Battlegrounds, Cloud Patrol og Lost Islands er til iOS, så der følger det logisk nok med en figur når vi laster ned spillene. (som for øvrig er gratis eller veldig billige, så dropp snakket om melking.) Kjøper vi Spyro's Adventure eller Giants følger det med tre figurer, så vi trenger strengt tatt ikke flere. Dermed kan vi kjøpe akkurat de figurene vi vil ha, og trenger aldri bry oss om resten. Disney-spillet ser ut til å kreve en ny figur for hver del av spillet, så du må kjøpe alle figurene for å få hele spillet. Da har de misforstått poenget med Skylanders totalt.

 

Og btw bare så det er sagt er Spyro's Adventure og Giants til 3DS helt andre spill med helt annen historie og helt annet gameplay enn spillene med samme navn til de store konsollene. Om det er melking kan dere prøve å forklare Call of Duty til meg og si hvorfor det ikke er melking.

Endret av Lykketrolling
Lenke til kommentar

I Skylanders har vi mange spill (Spyro's Adventure, Giants, Universe, Battlegrounds, Cloud Patrol og Lost Islands så langt), men det som gjør det så bra er at alle figurene kan brukes i alle spillene, men vi trenger strengt tatt bare én figur. Battlegrounds, Cloud Patrol og Lost Islands er til iOS, så der følger det logisk nok med en figur når vi laster ned spillene. (som for øvrig er gratis eller veldig billige, så dropp snakket om melking.) Kjøper vi Spyro's Adventure eller Giants følger det med tre figurer, så vi trenger strengt tatt ikke flere. Dermed kan vi kjøpe akkurat de figurene vi vil ha, og trenger aldri bry oss om resten. Disney-spillet ser ut til å kreve en ny figur for hver del av spillet, så du må kjøpe alle figurene for å få hele spillet. Da har de misforstått poenget med Skylanders totalt.

 

Og btw bare så det er sagt er Spyro's Adventure og Giants til 3DS helt andre spill med helt annen historie og helt annet gameplay enn spillene med samme navn til de store konsollene. Om det er melking kan dere prøve å forklare Call of Duty til meg og si hvorfor det ikke er melking.

Strengt tatt trenger man en figur av hvert element til Skylanders også, om man ønsker adgang til alle områder. Og ettersom hver figur også fungerer som et "ekstra liv" blir det fort til at man ønsker å eie flere (litt avhengig av dyktighet/alder på spiller).

 

Med Skylanders synes mange også at figurene har sin egenverdi utenom spillet. Med Disney er nok denne verdien adskillig større, da det er kjente figurer vi snakker om.

 

Heldigvis er ungene foreløpig fornøyd med kun Spyro sitt univers og de 16 figurene vi har. Det blir nok flere, men jeg kjøper de som oftest brukt eller billig på nett (20-60 kroner figuren).

Lenke til kommentar

Skal du kun gjennom Skylanders-spillene trenger du bare én figur. Men ja, vil du se alt som er å se trenger du en fra hver av de åtte elementene, pluss en av gigantene fra Giants om du vil fullføre det også 100%. For min del er jeg for gammel til å leke med figurene (er godt over tretti), men jeg har dem samlet foran TVen. Om det bare hadde vært en eller to figurer hadde det ikke vært så interessant, men har samlet nesten alle nå. Det er litt kult å ha en nesten komplett samling. Noen vil kanskje kalle det barnslig, men det er da ikke verre enn å samle på f.eks tegneserier? ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...