Gå til innhold

Se Zalmans hjemmelagde vannkjøling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig artikkel. Hjemmelagd?I funksjon er det en helt normal radiator...
Enig, jeg ser for meg at det er vanskeligere å "lage" denne "selv" enn det mer tradisjonelle designet. Radiatorer som kan brukes finner vi mange steder, men denne greia er det verre med.

 

Hei,

Jeg har endret litt på lyden i ingressen. Det vi sikerter til er altså at Zalman har laget noe eget, som ikke er basert på løsningene fra Asetek og CoolIT, noe nesten alle andre er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du har 400W belastning så vil det vel uansett være for mye varme til at det skal være fornuftig med en såpass "tynn" løsning hva angår vannkjøling.

 

Høres ut som du trenger litt mer krutt da :)

 

Er det noen som virkelig har såpass med last og overklokket CPU'en sin at det når 400W belastning?

Lenke til kommentar

Du ser viftebladene på første bilde viss du trykker på det og forstørrer bilde. Ser ut som om viften er uten ramme, sitter til høyre på radiatoren på bildet. Stusset også litt da det ikke var lett å se viften uten å forstørre bildet.

 

Ah. takk. men da bygger den enda mer enn jeg fryktet - i tillegg må man ha stålkontroll på at interne kabler ikke kan snike seg borti kanten på vifta, etter som de bladene der sitter helt ubeskyttet.

 

edit:leif

Endret av firefox
Lenke til kommentar

tøff design da, skiller seg ut fra mengden men synes dere burde skjekke ut swiftech sin apogee drive 2 eller den nye h220

 

Disse er ganske dyr i forhold virker det som. Litt mer plunder kanskje?

 

For "mannen" i gata er det jo mest intr å få en stillegående løsning som man slipper å tenke så mye på. Må gjerne rette på meg her om jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
tøff design da, skiller seg ut fra mengden men synes dere burde skjekke ut swiftech sin apogee drive 2 eller den nye h220
Disse er ganske dyr i forhold virker det som. Litt mer plunder kanskje?For "mannen" i gata er det jo mest intr å få en stillegående løsning som man slipper å tenke så mye på. Må gjerne rette på meg her om jeg tar feil :)

 

ja de e nok dyr i forhold til denne mer tradisjonelle løsningen men den tradisjonelle løsningen begynner å bli litt kjedelig og mer av det samme egentlig, det fra swiftech bridger perfekt mellom komplett vannkjøling enn bare CPU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...