Gå til innhold

ArmA-utviklarar ute av fengsel (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der nå har grekerne synkt til Afrika nivå.

De var bare ute etter kausjon som resten av fattige land uten kontroll.

 

Men flott for de 2. jeg har virkelig blitt hekta på Arma 2 nå, så det er bra de ikke mister folk, hadde de tapt måtte de vert 20 år i fengsel , de lå på golvet i lag med 15-20 andre stykker, skulle heller verdt grekerne som måtte betale de 2 for og latt de vere for lenge i fengsel uten grunn.

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Da blire framgang i DayZ da, godt dem slapp ut iallefall :)
Fremgang har det vært konstant. Disse 2 personene jobber med kart. DayZ bloggen informerte at dems fengsling har kun resultert i treigere enn normalt utvikkling av kartet.

 

Riktig, de skal vistnok hatt muligheter til å hjelpe til med design via brev fra fengsel som det står i tidligere nyheter.

Lenke til kommentar

Kan noen oversette artikkelen til Norsk?

Det er endel nynorsk-artikler jeg synes er irriterende fordi de er skrevet på den nynorsken som er lengst fra bokmål, men det gjelder virkelig ikke denne artikkelen. Jeg tenkte faktisk ikke over at den var på nynorsk før jeg lest kommentaren under din. Kommentaren din var bare helt fjern. :p

Lenke til kommentar

Enda bra at greske myndigheter fikk ut fingeren. Selve rettsaken har derimot ikke startet enda, men forhåpentligvis er det siste gang de trenger å være i et gresk fengsel.

 

Er det noen som vet hvordan rettspraksisen rundt dette fungerer? Skal man liksom overføres tilbake til Hellas dersom man blir dømt?

 

Uansett en helt idiotisk sak. Jeg er rimelig sikker på at greske myndigheter var på jakt etter disse to det sekundet de fant ut at de var på øya.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...