Gå til innhold

Age of Conan har blitt større (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt så mmo går, finnest det bare ett spill. AoC! Ja det har sine "bugs", ja utrettingen av dei tar evigheter. Ja det er en inskrumpet spiller base, sett bort ifra Crom serveren. Men er fortsatt det beste mmo på markedet. Og absolutt verdt et par uker testing, før en eventuelt går tilbake til farm city i wow eller tilsvarende. Vanskelighetsgraden er også tilfredsstillende i motsetning til tidkrevende tank and spank spill.

Lenke til kommentar

Så langt så mmo går, finnest det bare ett spill. AoC! Ja det har sine "bugs", ja utrettingen av dei tar evigheter. Ja det er en inskrumpet spiller base, sett bort ifra Crom serveren. Men er fortsatt det beste mmo på markedet. Og absolutt verdt et par uker testing, før en eventuelt går tilbake til farm city i wow eller tilsvarende. Vanskelighetsgraden er også tilfredsstillende i motsetning til tidkrevende tank and spank spill.

 

Joa, AoC er et suverent spill. Spilte det day one, kom til siste lvl etter uker med grinding og det var ingenting å gjøre.

 

Men minnes fortsatt om hvor bra selve spillopplevelen var, er som sagt bare det at det var lite content og lite ting å gjøre ellers som ødelage opplevelsen den gang. Prøvde å spille igjen like etter den "kinesiske" utvidelsen, det var fortsatt lite som drev deg fremover syns jeg

 

Lenke til kommentar
Så langt så mmo går, finnest det bare ett spill. AoC! Ja det har sine "bugs", ja utrettingen av dei tar evigheter. Ja det er en inskrumpet spiller base, sett bort ifra Crom serveren. Men er fortsatt det beste mmo på markedet. Og absolutt verdt et par uker testing, før en eventuelt går tilbake til farm city i wow eller tilsvarende. Vanskelighetsgraden er også tilfredsstillende i motsetning til tidkrevende tank and spank spill.
Joa, AoC er et suverent spill. Spilte det day one, kom til siste lvl etter uker med grinding og det var ingenting å gjøre.Men minnes fortsatt om hvor bra selve spillopplevelen var, er som sagt bare det at det var lite content og lite ting å gjøre ellers som ødelage opplevelsen den gang. Prøvde å spille igjen like etter den "kinesiske" utvidelsen, det var fortsatt lite som drev deg fremover syns jeg

 

Vart sjokket sist jeg spilte. Klarte og komme meg til level 80 uten noen som helst level grinding. Har jo kommet en del nytt content osv. Si fra hvis du vil joine meg, tenkte å starte opp igjen :)

Lenke til kommentar

Bruke 30 min på å klatre opp et isfjell på stige og se utover dalen med den musikken og den vinden pga man var høyt oppe var iallefall da spilet kom magisk i seg selv.

Dybde i grafikken man ikke finner i flysimulatorer engang.

 

 

Fikk litt lyst til å prøve det igjen, flere GB med patcher, men med 71megabit/s nedlasting fra serveren så går det unna.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle så gjerne ha testet disse spillene, men dessverre har jeg bare en spillmaskin kalt PS3...

Men lanserer de spill for slike spillmaskiner, betaler jeg gladelig for det!

 

Får kose meg videre med Skyrim!

 

Eller kjøpe seg en PC i steden for nyeste Playstation som kommer i år.

Endret av fenele
Lenke til kommentar

Har gode minner fra Age of Conan, det rangerer høyt opp på min liste over beste MMO selv om jeg sluttet brått pga dårlig PvP og endgame. Likevel hadde dem noe av det beste omgivelsene og atmosfære jeg har sett i noen spill, for å ikke snakke om gruppe questene som var fabelaktig laget. Alt var skikkelig bra produsert fra animasjonene, lydenene og musikken.

 

Synes det er ufattelig synd at Funcom har blitt skremt bort fra store MMO markedet siden dem viste klar talent med Age of Conan, dem gjorde bare noen dårlige valg med tanke på instansering, combat system og PvP i spillet ellers hadde det tatt helt av etter hvert.

 

Men en ting jeg virkelig ikke fatter er hvordan dem gikk fra Age of Conan til Secret World. Secret World når ikke Age of Conan til tærne engang med tanke på kvalitet generelt. Må ha vært andre utviklere dem brukte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Så langt så mmo går, finnest det bare ett spill. AoC! Ja det har sine "bugs", ja utrettingen av dei tar evigheter. Ja det er en inskrumpet spiller base, sett bort ifra Crom serveren. Men er fortsatt det beste mmo på markedet. Og absolutt verdt et par uker testing, før en eventuelt går tilbake til farm city i wow eller tilsvarende. Vanskelighetsgraden er også tilfredsstillende i motsetning til tidkrevende tank and spank spill.
Joa, AoC er et suverent spill. Spilte det day one, kom til siste lvl etter uker med grinding og det var ingenting å gjøre.Men minnes fortsatt om hvor bra selve spillopplevelen var, er som sagt bare det at det var lite content og lite ting å gjøre ellers som ødelage opplevelsen den gang. Prøvde å spille igjen like etter den "kinesiske" utvidelsen, det var fortsatt lite som drev deg fremover syns jeg

 

Er kommt endel endgame content siden "kineser". Men klart endel av det er vanskelig. Så om en vil raide pr dags dato endgame, er en tvunget til å joine gode guilds, og lære klassen ut og inn. Men å mestre klassen er jo med på opplevelsen i et mmo. Kjedeligt om en halvdau apekatt kan raide endgame :) Men alt blir lettere om en finner en god guild. Og det er endel av dei atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...