Gå til innhold

Slik så Dishonored-studioets Half-Life-episode ut (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt annet enn Half life 3 i full versjon vill vere eit hån mot fansen.Kan ikkje kalle det episoder vist du venter 6 år mellom episode 2 og 3

 

Er det virkelig 6 år??? Skal si tiden flyr. Men så innså jeg også i går, når jeg skrev i et annet innlegg, at det faktisk er 22 år siden jeg første gang spilte civilisation også. Skrekk og gru, det er 29 år siden jeg fikk min første konsoll :s

 

Men, anyways, jeg er enig i at dette er svakt. Ved å velge og slippe et produkt episodevis må man følge opp og avslutte det man har begynt. Selv husker jeg kun bruddstykker av noen scener og av handlingen i de enkelte spillene, og jeg har bare en svak fornemmelse av hva det hele dreide seg om. Nå må jeg enten begynne forfra, eller lese et sammendrag på nettet et sted.

Lenke til kommentar

Alt annet enn Half life 3 i full versjon vill vere eit hån mot fansen.

 

Kan ikkje kalle det episoder vist du venter 6 år mellom episode 2 og 3

 

Det stinker storlansering av Half-Life 3 i forbindelse med den "offisielle" utgaven av Steam for Linux hvor Gabe går all out når det gjelder markedsføringen rundt hvordan dette spillet fungerer like bra, om ikke bedre på Linux enn på Windows 8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...