Gå til innhold

Sniktitt: Lenovo Helix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når skal dere innom ASUS standen å se på TX300!!!! den slår denne ned i støvlene design messig. så lekker og tynn. denne er for stor og tung til å fungere bra som begge deler.

 

Helix veier 300 gram mindre enn TX300, og er selvfølgelig også fysisk mindre siden den bare har 11.6" skjerm.

 

Med sine 1.9kg må vel TX300 være en av de tyngste 13,3"-tommerne, NEC LaVie Z er under halvparten så tung med sine 0.875 kg.

Lenke til kommentar

når skal dere innom ASUS standen å se på TX300!!!! den slår denne ned i støvlene design messig. så lekker og tynn. denne er for stor og tung til å fungere bra som begge deler.

 

Det skal legges til at Lenovo aldri har vunnet noen designpris. De tåler imidlertid utrolig mye, generelt sett. Som jobb-PC ville jeg valgt Lenovo any day, spesielt om man er mye på farten.

Lenke til kommentar

Det skal legges til at Lenovo aldri har vunnet noen designpris. De tåler imidlertid utrolig mye, generelt sett. Som jobb-PC ville jeg valgt Lenovo any day, spesielt om man er mye på farten.

 

Lenovo vinner designpriser stadig vekk. Design er ikke et annet ord for børstet aluminium.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lenovo vinner designpriser stadig vekk. Design er ikke et annet ord for børstet aluminium.

Jo jo. Nå sa jeg det mer som et uttrykk for at gjennomsnittsmaskinen (spesielt i bedriftssegmentet) er kantete svart plast i en tid der som du sier børstet alu er tingen, mer enn en faktisk generell påstand om at Lenovo aldri har vunnet en designpris.

 

Det var mer en respons på DArkvings uttalelse om at TX300 slår denne ned i støvlene designmessig. Poenget var at kvalitet er like viktig som design, for min del i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...