Gå til innhold

Her er OCZ' nye råtass-SSD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et spørsmål fra en som datt av lasset flere år siden... Når man 1000 MB/s over PCIe? Er det slutt på kontrollbits?

 

...og jeg skulle gjerne hatt spoiler på volvo stasjonsvognen min jeg :) Som endrer luftstrømmer slik at vann ikke legger seg på bakruta i fart. På min gamle bil trengte jeg aldri å ha på viskeren på bakruta når det regnet. På bilen jeg har nå legger det seg fullt av små dråper. Ikke krise akkurat, men spoiler kan ha nytteverdi på en bil, annet enn marktrykk :D

Lenke til kommentar

Fordi pci-e 3.0 gir lavere latency, noe som vi vil ha for ssder. Dette kan jeg f.eks se av min LSI 9207 pci-e 3.0 x8 kontroller.

 

Hadde denne vektoren vært 8x PCi-E 3.0 ville nok den ha vært enda raskere (lavere latency) og hatt høyere båndbredde. Altså 2GB/s+. Men dette har sikkert med pris å gjøre. OCZ er jo ikkje kjente for å smøre på med kvalitet i sine produkter ;)

 

Kan altså ikkje se for meg at denne vectoren yter bedre enn LSI 9207 med noen ssder på av grommeste merke. (Les samsung 840 pro) Med untak på skriving.

 

Blir uansett spennende om dette blir et dugende produkt. Revo familien er jo ikkje fryktelig bra akkurat med hensyn på kompatibilitet og stabilitet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...