Gå til innhold

Anmeldelse: Trine 2: Director's Cut (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser på meg selv som en relativt glup fyr: jeg har da fullført spill som Portal og Limbo uten nevneverdig hjelp fra eksterne kilder, men når Trine 2: Director?s Cut er på sitt verste må jeg rett og slett bare gi opp.

 

Det ville kanskje sett bedre ut om du ikke sammenlignet det med to av de letteste spillene i historien når det gjelder gåter. Sier absolutt ikke du er dum, men det var en teit sammenligning, og gjør at anmeldelsen virker useriøs og tankene mine går øyeblikkelig til hyllest av awesomebutton og fordumming.

Endret av radiohodet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Jeg ser på meg selv som en relativt glup fyr: jeg har da fullført spill som Portal og Limbo uten nevneverdig hjelp fra eksterne kilder, men når Trine 2: Director?s Cut er på sitt verste må jeg rett og slett bare gi opp.
Det ville kanskje sett bedre ut om du ikke sammenlignet det med to av de letteste spillene i historien når det gjelder gåter. Sier absolutt ikke du er dum, men det var en teit sammenligning, og gjør at anmeldelsen virker useriøs og tankene mine går øyeblikkelig til hyllest av awesomebutton og fordumming.

 

Er forsovidt enig, ville nok heller trekt fram Legends of Grimrock eller noe.

Personlig synes jeg det er for få av gode gåteløsnings spill, eller kanskje jeg bare ikke har funnet de gode enda. *shrug*

Ting som å lete etter en lysende knapp krever ikke akkurat mye tankekraft. (ikke det at jeg sier at det er her, vet så og si ingen ting om dette spillet).

Lenke til kommentar
Jeg ser på meg selv som en relativt glup fyr: jeg har da fullført spill som Portal og Limbo uten nevneverdig hjelp fra eksterne kilder, men når Trine 2: Director?s Cut er på sitt verste må jeg rett og slett bare gi opp.
Det ville kanskje sett bedre ut om du ikke sammenlignet det med to av de letteste spillene i historien når det gjelder gåter. Sier absolutt ikke du er dum, men det var en teit sammenligning, og gjør at anmeldelsen virker useriøs og tankene mine går øyeblikkelig til hyllest av awesomebutton og fordumming.

 

Slenger meg på den, dustete utsagn av anmelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...