Gå til innhold

TERA blir gratis (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje prøve det på nytt. Men jeg logga inn nå og sjekka kontoen min og den er "flagget" som aktiv. Stussa litt på den siden jeg aldri fortsatte meg spillet etter den første måneden.

 

Kanskje du burde sjekke kontohistorien din. Vet ikke om du satte opp abbonnement eller om det var en måneds spilletid som fulgte med spillet..?

Lenke til kommentar

De tok penger til meg selv om jeg sto som inaktiv, siden paypal hadde fått beskjed om å gi de penger. Så jeg måtte slette den der inne før det stoppet opp...

 

He he ikke bomben at det ble F2P. Var i et guild og ja det døde nokså fort etter de 30 først dagene folk hadde i spilletid ja. Selv stoppet jeg opp på lvl 58.

Lenke til kommentar

såeh... Når skal WoW følge etter og gjøre det samme er hva jeg lurer på. =P Ser stadig fler og fler som går over til dette.

 

Så lenge WoW har rundt 7 - 10 millioner spillere og så lenge de tjener penger som gress på abonemmangs modellenen så tror jeg neppe de blir å gå over til free to play.

Muligens de blir å gjøre det når Titan kommer ut men det er egentlig spekulasjoner.

 

Er vel også en av grunnene til at andre MMO,s sliter

Er liksom bare plass til 2-3 store i markedet på en gang.

Folk er ikke så veldig villig til å betale nok en månedsavgift uten at spillet er veldig bra

og har etablert en slags må ha eller prøve kultur blant

pc gamere.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

tja den linken dere har til TERA er til de amerikanske serverne jeg oppdagde dette etter og ha spilt meg opp til lvl 12 siden jeg fikk en ping på 1.2k den nettsiden dere burde sende folk til er Tera-Europe.com og ikke til Tera.enmasse.com siden enmasse er stasjonert i NA og ikke EU

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...