Gå til innhold

Nå rammes også radioen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For mange år siden tenkte jeg å gi radio en ærlig sjanse og koplet til antennen i bilen.

Etter noen timers lytting til diverse radiostasjoner og irritasjon over rimelig dårlig musikkvalg, prating midt i sangene og folk som snakket bare for at de får betalt for det, havnet jeg på musikkanalen P3 mp3, eller hva den nå het.

Der presterte de å kutte sanger for å snakke, eller prate midt i sangene.

 

Da kappet jeg antennekabelen en gang for alle, og i alle bilene jeg har hatt siden hatt siden har det vært egne CD-er og mp3 som er blitt brukt.

 

I senere tid har internettradio tatt over mer og mer, samt at Spotify har lansert en radiotjeneste som fungerer rimelig bra :)

 

Edit: glemte et ord :)

Endret av PL610
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror det er en dårlig ide å bruke radioen som et musikkanlegg ja, iallfall i den tro at du får høre noe spennende, ny og kreativ musikk der. Stort sett bare søppel, enig i det. For min del prøver jeg å bruke radioen til å høre minst mulig musikk, men heller ikke det hjelper noe særlig. Program som forsøker seg på et visst innhold blir støtt og stadig avbrutt med musikk. I søpla med DAB og FM. Nå bruker jeg kun podcast-servicen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...