Gå til innhold

Er Fallout 4 på vei? (PS3, Win, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ingen overaskelse om Fallout 4 kommer, hvorfor skulle de ikke lage det?

Timingen er også interesang, Fallout 3 kom to år etter Oblivion.

Litt over et år siden Skyrim kom, Neste generasjon konsoller kommer sansynligvis mot slutten av året og da passer det fint med en fallout release.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har spilt Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3 + alt av DLC, Fallout 3 New Vegas + alt av DLC.

 

Jeg må si overgangen til Fallout 3 var vanskelig å venne seg til i begynnelsen, men etter å ha spilt en time eller noe, så funket det.

 

Spilte igjennom alt jeg kunne, og rett og slett elsket det. Det samme med New Vegas.

 

Folk kan mene hva de vil om humoren, og stemningen osv, men jeg digger Fallout serien. Stemingen, historien, humoren osv osv.

 

Bethesda gjorde det bra synes jeg, og forsåvidt Obisidan med New Vegas også.

 

Jeg har bare en ting å si, jeg gleder meg til en ny tur tilbake til Fallout universet. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Håper obsidian får jobben fallout new vegas var mer interessant enn Fall out 3. Personlighetene du møtte hadde noe for seg fall out 3 tror jeg ikke jeg husker en eneste person ifra, mens new vegas møtte du på interessante typer hele tiden.

Jeg vender oftere tilbake til FO3 enn FONW. Stemningen er rett og slett bedre. Det er mørkere og man føler mer den postapokayptiske klaustrofobien på en helt annen måte. Og når det gjelder personlighetene er jeg totalt uenig med deg.
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er vel ikke lenge siden Bethesda snuste rundt i Boston og gjorde research. Så om vi får et Fallout 4 satt til Boston om ikke så altfor lenge skal man ikke se bort i fra!

 

Blir vel Boston denne gangen - får håpe det kommer fort som f... for jeg begynner å få litt abstinenser! Hører på soundtracken fra spillene nesten hver eneste uke og bare fantaserer om deilig strålebasert ødemark :)

 

Edit:

 

Ønsker man litt film så ta dere en liten Nuka Break ;)

 

http://www.vtfilms.com/nukabreak/

Endret av Brute
Lenke til kommentar

Har spilt Fallout 1, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3 + alt av DLC, Fallout 3 New Vegas + alt av DLC.

 

Jeg må si overgangen til Fallout 3 var vanskelig å venne seg til i begynnelsen, men etter å ha spilt en time eller noe, så funket det.

 

Spilte igjennom alt jeg kunne, og rett og slett elsket det. Det samme med New Vegas.

 

Folk kan mene hva de vil om humoren, og stemningen osv, men jeg digger Fallout serien. Stemingen, historien, humoren osv osv.

 

Bethesda gjorde det bra synes jeg, og forsåvidt Obisidan med New Vegas også.

 

Jeg har bare en ting å si, jeg gleder meg til en ny tur tilbake til Fallout universet. :)

 

Misliker sterkt at de gikk vekk fra å ha utstyr som faktisk eksisterer i den virkelige verden.

Lenke til kommentar

Eh, New Vegas var ganske bra men slet med en del bugs og dessuten var spillmiljøet litt vel brunt og kjedelig. Litt mye ørken.

 

Var vel først og fremst det som gjorde at jeg mistet interessen. Ble for mye tørt og kjedelig (Ørken kan være rått, men det må gjøres riktig) og spillet ble rett og slett for virkelighetsfjernt for meg. The strip var også en gigantisk skuffelse. I Fallout 3 så følte man at menneskets undergang var til stede hele tiden, du kunne liksom se for deg barna løpe rundt i gatene før det ble sprengt til helvete, hvor sykt var det ikke første gang man så washing monument? New Vegas ble mer et adventure spill helt blottet for sjarm. Bare min mening så klart.

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...