Gå til innhold

– Får lage det DayZ-spillet vi drømte om (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult.Håper det er cheatere med i alpha/betatestingen. Slik at de kan det blir mindre ved release.Spilte dayz i helgen, mista pluttselig alt gearet mitt og ble forvandlet til en hønepøne. Veldig morsomt, helt til zombiene fikk lyst på KFC.

 

men når det er cheatere i alpha/beta til warZ så klikker folk i vinkel... great logic :)

Lenke til kommentar

Hm, la meg utdype litt.

Jeg ønsker at det er cheatere med i testingen slik at de finner ut hvilke "sikkerehetshull" de har, slik at de blir tettet.

Litt slik som firmaer som ansettere hackere til å finne svakheter i programvare.

 

WarZ kan drite og dra for min del. :) Ikke brydd meg om det i det hele tatt.

Endret av l0Ff
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kult.Håper det er cheatere med i alpha/betatestingen. Slik at de kan det blir mindre ved release.Spilte dayz i helgen, mista pluttselig alt gearet mitt og ble forvandlet til en hønepøne. Veldig morsomt, helt til zombiene fikk lyst på KFC.

 

Enkleste løsningen på dette problemet er å kutte ned på antall random spillere.

Det vil si, kjør egen server og spill med venner, da vil jukseproblemene forsvinne som dugg for solen som oftest.

Pluss at morro faktoren stiger betraktelig og du slipper 10 dårlige øyeblikk for ett godt ett.

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til dette! Det ble for mye kluss å få til Day Z modden. Spilte i noen dager og hadde det himla artig. Men så kom en update som herpa spillet så jeg måtte legge inn på nytt. Mistet tålmodigheten til slutt siden jeg ikke klarte å legge inn spillet. Sikkert noe jeg gjorde feil.

 

Installer programmet DayZ Commander, dette programmet vil ordne alt for deg. Ordentlig brukervennlig og den beste startupen akkurat nå. Oppdatere, server browser, favorites, friends, mulighet til custom maps, etc

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...