Gå til innhold

Anmeldelse: Call of Duty: Black Ops II (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Wii U utgaven er veldig bra, grafikken er noe skarpere en X360 utgaven og kontrolleren er såpass mye mer behagelig en X360 sin kontroller at jeg faktisk spiller litt bedre.Er bare synd det er så få spillere.

 

Grafikken er ikke skarpere. Det har blitt grundig tilbakevist etter Reggies uttalelser i forbindelse med WiiU-utgaven av Black Ops 2. Bildefrekvensen er også en hel del dårligere.

Lenke til kommentar
Synes Wii U utgaven er veldig bra, grafikken er noe skarpere en X360 utgaven og kontrolleren er såpass mye mer behagelig en X360 sin kontroller at jeg faktisk spiller litt bedre.Er bare synd det er så få spillere.
Grafikken er ikke skarpere. Det har blitt grundig tilbakevist etter Reggies uttalelser i forbindelse med WiiU-utgaven av Black Ops 2. Bildefrekvensen er også en hel del dårligere.

 

Vel, uavhengig av hva som står på nettet. Jeg som eier av wii u opplever grafikken som noe skarpere, det var før jeg leste noe om det selv.

 

Skulle også gjerne ønske meg flere spillere, særlig på s&d.

Men er lvl 50 og storkoser meg. Det slo meg at du ikke la mer vekt på hvor genialt det er å være to kompisser og spille med hver sin skjerm og hoppe inn online! Det er akkurat det som slår de andre versjonene ned i støvlene.

Lenke til kommentar

Grafikken er ikke skarpere. Det har blitt grundig tilbakevist etter Reggies uttalelser i forbindelse med WiiU-utgaven av Black Ops 2. Bildefrekvensen er også en hel del dårligere.

 

Er klar over at det har blitt tilbakevist av diverse nettsider, men jeg eier spillet til både X360 og Wii U og jeg ser at det er klarere en X360 utgaven. Den er dog noe svakere på texturere en X360 utgaven.

 

Og hva jeg kan se med det blotte øyet er hva som er fakta for meg og ikke hva andre måtte mene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Texturene er vel bedre, men frameraten i singelplayeren til Wii U er grusom imotsetning til X360 versjonen. FPS'en kan gå ned til svimlende lave 26 FPS, noe som er 34 mindre FPS en det Call of Duty og Activision aimer på, og holder det aldri.

Call Of Duty spillene nå om dagen klarer ikke håndtere 60 FPS på konsollene, kun PC versjonen klarer det.

 

Har spilt meg lei COD på Wii U. Hopper nok på andre spill etterhvert :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Er klar over at det har blitt tilbakevist av diverse nettsider, men jeg eier spillet til både X360 og Wii U og jeg ser at det er klarere en X360 utgaven. Den er dog noe svakere på texturere en X360 utgaven.

 

Og hva jeg kan se med det blotte øyet er hva som er fakta for meg og ikke hva andre måtte mene.

 

Om det er vist at det er likt, så er jo forskjellen du ser bare placebo. Det er jo mye mere "fakta" hva som faktisk kan ses på målinger.

 

AtW

Lenke til kommentar
Grafikken er ikke skarpere. Det har blitt grundig tilbakevist etter Reggies uttalelser i forbindelse med WiiU-utgaven av Black Ops 2. Bildefrekvensen er også en hel del dårligere.
Er klar over at det har blitt tilbakevist av diverse nettsider, men jeg eier spillet til både X360 og Wii U og jeg ser at det er klarere en X360 utgaven. Den er dog noe svakere på texturere en X360 utgaven.Og hva jeg kan se med det blotte øyet er hva som er fakta for meg og ikke hva andre måtte mene.

 

eurogamer's "face off" tar en grundig test av spillet så det er kansje på tide med nye briller?...

 

 

Lenke til kommentar

et litte klipp her fra eurogamer..

 

"we find it hard to blame the developer here - we have seen generational leaps in CPU, GPU and RAM technology since the launch of the Xbox 360 seven years ago, and for the Wii U hardware to under-perform to this extent on such a crucially important game doesn't look good for future prospects. Once again it looks like the CPU is the main bottleneck."

 

disse wii-u kjøpere har noe å glede seg til neste år når the real nextgen kommer..

Lenke til kommentar

 

 

Om det er vist at det er likt, så er jo forskjellen du ser bare placebo. Det er jo mye mere "fakta" hva som faktisk kan ses på målinger.

 

AtW

 

Er fult klar over det men jeg ser forskjell altså, har sjekket haugevis av ganger da jeg har startet spillet på begge maskiner og bare bytter kanal for å se forskjeller.

 

Mulig det er små variasjoner i farger som gjør at bilde ser skarpere ut. Jeg vet ikke men øyne mine ser forskjell. Selv med briller på :D

 

et litte klipp her fra eurogamer..

 

"we find it hard to blame the developer here - we have seen generational leaps in CPU, GPU and RAM technology since the launch of the Xbox 360 seven years ago, and for the Wii U hardware to under-perform to this extent on such a crucially important game doesn't look good for future prospects. Once again it looks like the CPU is the main bottleneck."

 

disse wii-u kjøpere har noe å glede seg til neste år når the real nextgen kommer..

 

Skal like å se eksulsive Nintendo spill på disse real nextgen maskinene ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...