Gå til innhold

No kan du melde deg på Final Fantasy XIV-betaen (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Fantastisk cinematic i alle fall. Mistenker at den sørger for en like stor fallgrop som den Dead Island falt i. Uansett så fikk den meg til å melde meg på betaen så den funka.

Lenke til kommentar

Får håpe de har fjerna det elendige systemet med "you want to cast this spell?" Jeg klikker ja.. så kom "you really sure you want to click this spell?" YES! "Ok just click again here and your spell will be casted".

 

Systemet var helt latterlig og hørte ikke hjemme noe sted i et mmo som bør være sømløst. Hvis de har klart å gjøre om dette til noe som ligner mer tradisjonelle mmos så skal jeg i det minste prøve beta.

Lenke til kommentar

Får håpe de har fjerna det elendige systemet med "you want to cast this spell?" Jeg klikker ja.. så kom "you really sure you want to click this spell?" YES! "Ok just click again here and your spell will be casted".Systemet var helt latterlig og hørte ikke hjemme noe sted i et mmo som bør være sømløst. Hvis de har klart å gjøre om dette til noe som ligner mer tradisjonelle mmos så skal jeg i det minste prøve beta.

 

Jeg visste ikke at det var så jævlig :p

Men det virker som de har gått beyond for og fikse dette så jeg blir og kjøpe spillet. Jeg elsker FF universet og dette vil booste min glede for spillet.

 

Funker det fortsatt ikke så har jeg ikke mistet noe uansett

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Får håpe de har fjerna det elendige systemet med "you want to cast this spell?" Jeg klikker ja.. så kom "you really sure you want to click this spell?" YES! "Ok just click again here and your spell will be casted".Systemet var helt latterlig og hørte ikke hjemme noe sted i et mmo som bør være sømløst. Hvis de har klart å gjøre om dette til noe som ligner mer tradisjonelle mmos så skal jeg i det minste prøve beta.

 

Vel, så vitterlig tungvint var det ikke, og mot slutten av 1.0 var det ganske så spillbart og underholdende. Det blir enda enklere i den kommende 2.0 versjonen, hvor SE har sett mer mot vestlige spill når det gjelder design av UI og movement/combat. Har spilt alpha-versjonen, og vil hevde at de fleste med et snev av mmo erfaring vil hoppe rett inn i kontrollsystemet uten større problemer :-)

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan i all verden dette skal funke på PS3.

 

De lager et eget UI for PS3 som skal tilpasses controller. Fra screenshots så ser det ut som det blir ganske bra, uten at du blir handicappa med for få hotbars.

 

Leder Midgard LS for skandinaviske spillere, så hadde vært kos om flere nordmenn hiver seg på og har lyst å spille sammen. Såklart så er det ikke alle som har et stort behov for å spille med andre norske, men det går ann å være medlem i flere LS/(guilds) samtidig, så det går fint ann å kombinere communities ˆˆ

Lenke til kommentar

Kommer til å holde et øye med dette, men blir neppe å gidde å prøve det fra start. Btw noen som vet om vi som hadde det første FFXIVet får noe bonus stash?

 

Tvilsomt! Legacy spillere(de som hadde aktiv konto de siste månedene eller noe) får en liten takk med en unik mount eller noe, pluss at de får lov til å være med på beta, ellers er det vel ikke noe nytt.

 

Lurer på hvordan i all verden dette skal funke på PS3.

 

Tja. 1.xx med en ps3 kontroll fungerte en del bedre(i hvert fall på slutten), så ser ikke hvordan det skal bli et problem på selveste konsollen! Om ikke du mente noe annet? :)

 

Ellers så skal jeg si meg enig i at 1.0 var litt vel tungvint, men det ble mye bedre med tiden. Har testa alpha til ARR(2.0) også, og det er virkelig ikke noe å klage på når det kommer til UI og gameplay lengre. Det er utrolig responsivt i motsetning til hva det var før, selv når det er _mange_ mennesker i samme sone(og det var bare alpha!). Hvis 2.0 flopper, så tviler jeg sterkt det er pga at det er treigt, rotete eller tungvint i hvert fall.

 

Jeg spiller også med Midgard-folka, en utrolig hyggelig gjeng som er villig til å hjelpe med stort sett det meste, som også gjorde de eldre versjonene morsomme å spille. Hadde vært veldig gøy om flere ble med på 2.0! :)

Lenke til kommentar

Jeg har en slik square enix member code fra FF XIII men formatet er helt galt i forhold til boksene man skal skrive koden i.

 

Format på min kode:

XXXXXX-XXX-XXXXXX-XXX (6-3-6-3)

Format på koden på beta app siden:

XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX (4-4-4-4-4)

 

Har registrert spillet en gang tidligere på square-enix member siden.

 

 

Noen som har noen peiling på om de vil se at jeg har en kode siden den alt er linket til en konto med samme epostadresse?

Lenke til kommentar

Jeg har en slik square enix member code fra FF XIII men formatet er helt galt i forhold til boksene man skal skrive koden i.

 

Format på min kode:

XXXXXX-XXX-XXXXXX-XXX (6-3-6-3)

Format på koden på beta app siden:

XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX (4-4-4-4-4)

 

Har registrert spillet en gang tidligere på square-enix member siden.

 

 

Noen som har noen peiling på om de vil se at jeg har en kode siden den alt er linket til en konto med samme epostadresse?

Samme her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...