Gå til innhold

Månedens anbefalte Android-spill (Android)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

zen pinball kun 6/10?

 

Det er det eneste mobil spillet jeg har kjøpt, og for en fan av pinball er det absolutt 9/10.

Noen brett er dårlige (som Blade, Tesla, Ghost Rider og Paranormal) men de andre er veldig gode.

 

For de som savner tiden med Psycho Pinball og Balls of steel etc er Zen pinball verdt hver krone.

 

En liten advarsel: Jeg spiller på en Asus pad, så har ikke prøvd det på en telefon. Regner med at stor skjerm er et must her, så vil ikke anbefale det på en telefon.

Lenke til kommentar

zen pinball kun 6/10?Det er det eneste mobil spillet jeg har kjøpt, og for en fan av pinball er det absolutt 9/10. Noen brett er dårlige (som Blade, Tesla, Ghost Rider og Paranormal) men de andre er veldig gode.For de som savner tiden med Psycho Pinball og Balls of steel etc er Zen pinball verdt hver krone.En liten advarsel: Jeg spiller på en Asus pad, så har ikke prøvd det på en telefon. Regner med at stor skjerm er et must her, så vil ikke anbefale det på en telefon.

 

Godt nokre andre husker psycho pinball, kosta meg ein del hundre timer det spelet en gang. Får teste Zen i helga:D

Lenke til kommentar

Tjohei.

Hadde vært nyttig å få vite hva som fungerer godt/mindre godt i disse spillene når man leser disse "anmeldelsene".

 

Kort produktbeskrivelse + tallkarakter er liksom ikke så veldig givende når man skal lese om et "kulturprodukt".

 

Setter for øvrig pris på at dere, som en av få sider, gidder å anmelde mobilspill!

Lenke til kommentar

Kun hvis mobilen er "rootet", noen ikke alle kan, eller ønsker!

 

Det stemmer ikke. Flere og flere spillprodusenter legger ved Gamepad support (eller hva det nå enn heter) i spillene sine, slik at ulike kontrollere er mappet riktig. Rockstar gjør dette med GTA-spillene sine, så i teorien så skal det ikke være vanskeligere enn å koble PS3-kontrolleren til telefonen med bluetooth og starte spillet. Det er hvertfall det jeg har fått med meg på XDA. Jeg har kjøpt Vice City og har en PS3-kontroll liggende, men jeg orker ikke å laste ned 1.3GB kun for å sjekke.

Endret av LordManhattan
Lenke til kommentar

Er det utgitt noen bra spill som har samme prinsippet som King's Bounty og Heroes of Might and Magic, med turbaserte kamper på hex-grid? Vil gjerne ha et slikt stressfritt strategispill på mobilen el brett.

 

Call of Cthuluh: Wasted land. WW2-grøsser

Battle for Wesnoth: i Heroes-territotium

 

Denne type spill synes jeg er perfekt for nettvinduet.

 

Bjørn

Lenke til kommentar

kan man ikke bare spille det på PCN eller Playstation'n om man likesågodt skal bruke controller?

 

Joda, men poenget her er jo at det ikke er mange som har PS2 versjonen av Vice City liggende (min er ødelagt f.eks), og det koster kun 35 kr for Android/iOS. Så har man en PS3-kontroll og en MHL-kabel (HDMI), kobler så telefonen til TVen, så har man plutselig en konsoll. Fungerer strålende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...