Gå til innhold

Ubisoft og franske myndigheter samarbeider om spillmotor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en del som misliker Ubisoft pga deres filosofi angående kopibeskyttelse, men Ubisoft klemmer faktisk ut en rekke gode spill, både mainstream og spill tilpasset nisjemarkeder. Skal ikke si at jeg ikke har ytret min del harme mot Ubisoft opp gjennom årene, men per dags dato har jeg veldig lite mot dem.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Er en del som misliker Ubisoft pga deres filosofi angående kopibeskyttelse, men Ubisoft klemmer faktisk ut en rekke gode spill, både mainstream og spill tilpasset nisjemarkeder. Skal ikke si at jeg ikke har ytret min del harme mot Ubisoft opp gjennom årene, men per dags dato har jeg veldig lite mot dem.

 

Det er ikke bare kopibeskyttelsen, de insister jo tilsynelatende på å gjøre det meste av rammeverket rundt spillene sine så krøkkete som mulig.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er en del som misliker Ubisoft pga deres filosofi angående kopibeskyttelse, men Ubisoft klemmer faktisk ut en rekke gode spill, både mainstream og spill tilpasset nisjemarkeder. Skal ikke si at jeg ikke har ytret min del harme mot Ubisoft opp gjennom årene, men per dags dato har jeg veldig lite mot dem.
Det er ikke bare kopibeskyttelsen, de insister jo tilsynelatende på å gjøre det meste av rammeverket rundt spillene sine så krøkkete som mulig.AtW

 

For mange er det kopibeskyttelsen.

 

For meg er det ingenting. De gir ut en rekke kvalitetsspill år etter år etter år. Synes det blir for dumt å forvente noe mer enn det. Hva angår kopibeskyttelsen kan man bare takke piratene som igjen har ødelagt et marked.

 

Og da mener jeg ikke at spill på PC ikke selger. Jeg mener de har ødelagt det i den forstand at alt blir vanskeligere å oppleve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...