Gå til innhold

Dette er verdens mest piratkopierte film i 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt synd tallene fremdeles er såppas høye, men skal jo ikke stole helt på disse heller.

 

Har faktisk sluttet nesten helt med nedlasting etter at Netflix kom, hender kanskje er 1 sesong som mangler som må gå andre veier for og skaffe, men allikevel..

 

Samme med spotify, slutta helt med nedlasting av musikk etter det kom på markedet

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Litt synd tallene fremdeles er såppas høye, men skal jo ikke stole helt på disse heller.Har faktisk sluttet nesten helt med nedlasting etter at Netflix kom, hender kanskje er 1 sesong som mangler som må gå andre veier for og skaffe, men allikevel..Samme med spotify, slutta helt med nedlasting av musikk etter det kom på markedet

 

Samme her

Lenke til kommentar

Syntes det blir en feil sammenligning. Musikk er så mangt, og i Spotify er det kjempeenkelt å komplimentere med egen musikk dersom noe mangler. Når det kommer til filmer og serier, så er det noe man normalt ser én gang, og helst mens det er ferskt. Gidder ikke vente på at det skal bli tilgjengelige i lovlige tjenester. Tror HBO er rimelig kjappe på sine egne serier, og det er jo bra. Abbonerer på HBO, Netflix og Spotify, men laster ned når jeg ikke klarer å vente...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
3 high school seniors throw a birthday party to make a name for themselves. As the night progresses, things spiral out of control as word of the party spreads.
Høres jo ut som en kjempefilm...

Syns filmen var et friskt pust til et totalt oppbrukt filmtema :-)

 

Tallene for nedlasting er skremmende høye, men det viser jo hvor viktig det er å gjøre nye filmer enkelt tilgjengelig digitalt, kjappest mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Syntes det blir en feil sammenligning. Musikk er så mangt, og i Spotify er det kjempeenkelt å komplimentere med egen musikk dersom noe mangler. Når det kommer til filmer og serier, så er det noe man normalt ser én gang, og helst mens det er ferskt. Gidder ikke vente på at det skal bli tilgjengelige i lovlige tjenester. Tror HBO er rimelig kjappe på sine egne serier, og det er jo bra. Abbonerer på HBO, Netflix og Spotify, men laster ned når jeg ikke klarer å vente...

Film er annerledes, så derfor burde kanskje pay-per-view tjenester bli mer tilgjengelig, selvfølgelig med de samme filmene som man får i "DVD-hylla" i nærmeste videosjappe.

Lenke til kommentar

Jeg har enda netflix og diverse. Men jeg synes det er deilig å sette meg ned med en fysisk disk. Tenk dere en dag når netflix eller eventuelt nettet er borte. no more movies?

 

Jeg kjøper veldig mye blu ray filmer ettersom liker å støtte film bransjen med hva de har fått utviklet av tjenester og diverse. Musikk sier jeg ikke noe om og da går det rett til youtube eller noe annet sted å laster ned. Jeg hater musikk bransjen.

 

Hakke hørt om denne filmen men da veit jeg hva jeg skal skaffe meg i 2013 :D

Lenke til kommentar

Skyfall er ikke ute på 720p / 1080p enda, så er ikke så rart den er lavt på listene. Hvem gidder å se på CAM/TS lenger?

 

Jeg innrømmer at jeg laster ned en del, men så har jeg også en DVD / Bluray samling på rundt 800 titler.

 

Det er også for meg helt totalt uaktuelt å betale kr. 250,- for en film, eller kr. 500,- ++ for en sesong av en TV-serie. Hvis jeg liker det, kjøper jeg det på salg på Play eller Platekompaniet (eller andre konkurrerende nettbutikker).

 

Den dagen filmselskapene kommer med lignende "usenet" tilgang, er jeg med, om det så koster 200-300kr mnd.

Lenke til kommentar

Har faktisk sluttet nesten helt med nedlasting etter at Netflix kom, hender kanskje er 1 sesong som mangler som må gå andre veier for og skaffe, men allikevel..

 

 

Spotify er en ting, men at Netflix skal få noen til å slutte med nedlastning forstår jeg ikke. Netflix består hovedsakelig av gammelt innhold i SD-kvalitet.

 

Hvordan skal du se nye serier som Game of Thrones og Spartacus på eget premiss(d.v.s. kort tid etter visning i USA, og på et tidspunkt du selv velger) uten å ta turen til piratbukta? Og ikke nevn fadesen HBO Nordic.

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir vel kalt gammeldags når jeg sier at jeg liker å ha filmene i hylla. Det er kosligere å lete igjennom hylla etter glemte slagere eller filmer man ønsker å se igjen. Det siste året har over 130 bluray filmer og en håndfull dvd covere havnet i hylla. Starter jeg å regne på summen, ventetiden på nye filmer og at man ikke kan se en gitt film spontant skjønner jeg kanskje at andre velger digital distribusjon og piratkopiering.

 

Med løsninger som netflix, HBO, apple TV osv forsvinner mange av disse problemene, så sant de er kjappe til å gi ut nye titler. Selv tyr jeg fortsatt til covere i hylla. Eierglede er verdt bryderiet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...